În urma unui pitch internaţional organizat de Walmark în Cehia, Lowe Medic ~ One semnează campania globală de comunicare pentru Prostenal. Echipa Lowe Medic One ~ a participat la selecţie alături de 2 agenţii de creaţie din Cehia ~ şi ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Campania For a life without stops, realizata de Lowe Medic One pentru Prostenal, a fost exportata in 7 tari europene

În urma unui pitch internaţional organizat de Walmark în Cehia, Lowe Medic One semnează campania globală de comunicare pentru Prostenal. Echipa Lowe Medic One a participat la selecţie alături de 2 agenţii de creaţie din Cehia şi Polonia. Pentru a susţine poziţionarea Prostenal Perfect, ca un produs premium, destinat îngrijirii prostatei, agenţia a gândit o amplă campanie de imagine, declinată în spot TV, print şi POSM în farmacii.
Conceptul spotului „The Road” a pornit de la metafora drumului fără opriri: cei doi protagonişti rulează cu viteză pe şosea, însă călătoria le este întreruptă de stopurile dese care apar pe traseu sugerând că problemele prostatei iţi întrerup constant activităţile zilnice.
“Provocarea a fost să creăm o campanie relevantă pentru targetul nostru, bărbaţi peste 45 de ani, din şapte ţări cu culturi şi backgrounduri diferite. Ceea ce ne-a diferenţiat în pitch a fost abordarea pe care am propus-o. Am ales să le comunicăm consumatorilor printr-o paralelă, destul de sugestivă, între simptome şi o situaţie din viaţa de zi cu zi”, spune Corina Şofariu, Account Director Lowe Medic One.
Filmările pentru spotul regizat de cunoscutul regizor spaniol Eduardo Vazquez, au avut loc la Butimanu, lângă Bucureşti şi au durat 12 ore. Locaţia şi cei doi actori au fost selectate special pentru a se potrivi cât mai bine unei campanii regionale, respectiv unor tipologii cu care sa se poată identifica şi consumatorii din celelalte ţări.
În România, Lowe Medic One a mai făcut campanii pentru două branduri din portofoliul Walmark: Imunactiv şi Pinnoslim.
Echipa implicată în dezvoltarea proiectului este formată din: Marketa Petrzelova - Senior Brand Manager International Marketing şi Carmen Uscatu - Brand Manager România, din partea Walmark şi Corina Şofariu – Account Director din partea Lowe Medic One şi Răzvan Dumitrescu- Strategy Director şi Mihai Fetcu – Creative Director
din partea Lowe&Partners.
Lowe Medic One este prima agenţie full-service specializata în marketing şi comunicare medicala din România . Agenţia a fost înfiinţată în 1999 de dr. Oana Cociaşu, în parteneriat cu grupul Lowe.
Lowe Medic One asigură servicii de consultanta, strategie, creaţie şi implementare de campanii integrate de comunicare medicala în offline şi online.
Printre clienţii agenţiei se numără companii precum: Angelini, Bayer, Labormed, MSD, Pfizer, Walmark.
Lowe Medic One este membră a grupului de companii din care mai fac parte Initiative, Lowe&Partners, Brand Connection, GolinHarris Bucureşti, HyperActive şi Mobile Works.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info