• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Network One Distribution - parteneriat cu Philips pentru distributia de televizoare pe piata din Romania

Network One Distribution - parteneriat cu Philips pentru distributia de televizoare pe piata din Romania

Network One Distribution (NOD - cunoscută anterior cu denumirea Asesoft Distribution), lider pe piaţa românească de distribuţie a produselor electro-IT, a semnat parteneriatul cu Philips pentru distribuţie de televizoare pe piaţa din România.
 
Network One Distribution a înregistrat anul trecut o creştere accelerată a vânzărilor de televizoare, în linie cu evoluţia de două cifre a pieţei de profil. Televizoarele reprezintă 10% din cifra de afaceri a Network One Distribution, care s-a ridicat anul trecut la 200 milioane de euro, conform bilanţului financiar finalizat în luna ianuarie a acestui an. 

„Televizoarele au continuat să fie şi în 2011 motorul pieţei electro-IT, cu creşteri ale vânzărilor pe care le estimăm la aproximativ 17%. Parteneriatul cu Philips TV ne va aduce o creştere a cotei de piaţă pe acest segment până la 16%, comparativ cu 11% în anul 2011”, spune Răzvan Ziemba, Director General Network One Distribution.

Eroziunea preţurilor, dar şi adoptarea la scară mai mare a noilor tehnologii ca Smart TV sau 3D, care au trezit interesul consumatorilor au fost principalii piloni ai evoluţiei pieţei de televizoare în 2011. Totodată, disponibilitatea acestor caracteristici noi pe diagonale mai mici, fapt care implică un cost mai redus de achiziţie, va susţine evoluţia acestui segment al pieţei electro-IT în cursul acestui an.

Piaţa locală a televizoarelor este dominată de modelele HD Ready si Full HD cu diagonală de 32 inci (81 cm), cu o tendinţă de orientare către diagonalele de 40 şi 42” (101-106 cm). Din punctul de vedere al tehnologiei, cele mai căutate modele sunt cele LED.

Noile Smart TV Philips dispun de o serie de caracteristici care îmbunătăţesc experienţa de vizualizare şi oferă beneficii sporite de control prin intermediul unui smartphone sau unei tablete cu sistem de operare iOS sau Android. Peste 500 de aplicaţii sunt disponibile pe platforma NetTV. Televizoarele Philips echipate cu tehnologia 3D aduc utilizatorilor imagini profunde şi realistice, pentru o exerienţă de vizionare cât mai aproape de cea din sălile de cinema. Cu tehnologia Ambilight, lumina pe care televizorul o proiectează pe peretele din spate are, în timp real, exact aceleaşi nuanţe ca imaginea de pe ecran, adaptându-se însă şi la culoarea peretelui camerei, astfel că imaginea este percepută mai mare, mai vie şi oboseala ochilor datorată vizionării este redusă substanţial.

Network One Distribution are peste 800 de parteneri activi pe segmentul televizoarelor. Compania distribuie în România 60 de branduri şi aproximativ 80 de categorii de produse. Network One Distribution a încheiat anul 2011 cu o cifră de afaceri de 200 milioane euro şi vizează pentru anul acesta o creştere de 10%.

Compania Network One Distribution urmăreşte  poziţionarea ca jucător regional pe piaţa distribuţiei electro-IT din Europa Centrală şi de Est, prin extinderea operaţiunilor în Bulgaria, Serbia, Ucraina şi Ungaria până în 2014.
 
Network One Distribution (NOD - cunoscută anterior cu denumirea Asesoft Distribution), companie având capital integral românesc electro-IT, este liderul piaţei de distribuţie electro-IT de la nivel local, cu afaceri de 200 milioane EUR în 2011, în creştere cu 37,9% faţă de anul anterior. În 2010, Network One Distribution a raportat un rulaj de 145 milioane euro, în creştere cu 45% faţă de 2009, când afacerile s-au ridicat la 96,7 milioane euro. În prezent, compania desfăşoară operaţiuni pe pieţele din România şi Moldova.

Compania de distribuţie electro-IT are o bază de clienţi formată din peste 1.500 revanzatori activi şi este furnizor important al reţelelor de retail locale. Network One Distribution are în portofoliu o gamă de produse completă, reprezentând furnizori de top ai industriei electro-IT: Allied Telesys, AMD, APC, Asrock, Belkin, Barkan, BitDefender, Creative, Dell, Delux, D-Link, Elixir, Garmin, Genius, Gigabyte, HEINNER,  Horizon, HP, HTC, Kingston, Kingmax, Lenovo, Lexmark, LG, Maxell, Microsoft, MSI, Palit, Philips, PNY, Samsung, Sapphire, Schneider Electric, Seagate, Serioux, Sony, Sony PlayStation, Spire, Techus, Thrustmaster, V-Mark, Verbatim, Xerox, Western Digital, Zelmer.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//