Cu o evoluţie spectaculoasă de la an la an, compania locală Symmetrica ~ ţinteşte pentru 2012 poziţia de lider pe piaţa locală de pavele şi ~ borduri vibropresate, cu o cotă de 22 şi un business de 16,2 ~ milioane de euro. „Pentru 2012 ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Inseo optimizare seo
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- magazin tigari electronice sibiu
- Blog Vegan
Symmetrica tinteste pozitia de lider pe piata locala de pavele si borduri

Cu o evoluţie spectaculoasă de la an la an, compania locală Symmetrica ţinteşte pentru 2012 poziţia de lider pe piaţa locală de pavele şi borduri vibropresate, cu o cotă de 22% şi un business de 16,2 milioane de euro.
„Pentru 2012 estimăm o majorare cu 20 de procente a business-ului, până la 16,2 milioane de euro, de la 13,5 milioane de euro în 2011, în condiţiile în care situaţia economică actuală va rămâne cel puţin stabilă sau va avea o uşoară îmbunătăţire. Evoluţia pozitivă a business-ului va fi influenţată de continuarea investiţiilor publice în infrastructură şi urbanism”, a declarat Sebastian Bobu, Director Executiv Symmetrica.
Potrivit declaraţiilor sale, compania a raportat în 2011 o creştere cu 93% a cifrei de afaceri, comparativ cu anul precedent când business-ul a ajuns la aproximativ 7 milioane de euro. Acest avans a fost susţinut de intensificarea prezenţei Symmetrica în zona de sud a ţării, fapt ce a atras o mai mare flexibilitate a distribuţiei şi o creştere a numărului de clienţi.
De asemenea, reprezentantul companiei a subliniat că în acest an Symmetrica mizează pe o creştere cu 15% a volumului de pavele şi borduri produse datorită investiţiilor în noi fabrici.
„În 2011 am ridicat capacitatea de producţie cu 60%, de la 5.000 mp, în 2010, la 8.000 mp datorită deschiderii unei noi unităţi de producţie la Bolintin Vale, în apropiere de Bucureşti. Aceasta este cea de-a treia fabrică a Symmetrica, alături de facilităţile de la Vereşti (Suceava) şi Podul Iloaiei (Iaşi)”, a mai adăugat Sebastian Bobu.
În ceea ce priveşte piaţa locală de pavele şi borduri, reprezentantul Symmetrica estimează că în 2011 aceasta s-a menţinut la acelaşi nivel ca şi în anul precedent, atingând o valoare de circa 70 de milioane de euro.
„Creşterea cererii pe proiecte medii şi mari a crescut în 2011 cu 4%, însă preţul mediu pe metrul pătrat a scăzut uşor. Astfel, s-a ajuns la o menţinere a valorii totale a pieţei”, a mai afimat Sebastian Bobu.
Acesta a mai adăugat că în 2011 piaţa autohotonă de profil a ajuns la un volum de 12,5 milioane de metri pătraţi, faţă de 12 milioane de metri pătraţi în 2010.
În contextul anului electoral curent şi al continuării proiectelor cu fonduri externe, compania mizează pe un uşor avans al pieţei, de 5%, la o valoare de 73,5 milioane de euro şi un volum de 13 milioane de metri pătraţi. Astfel, Symmetrica va atinge în acest an o cotă de piaţă de 22%, după ce în 2011 a controlat 19% din piaţă.
Planurile Symmetrica pentru acest an vizează extinderea în tot mai multe zone ale ţării devenind astfel cel mai accesibil producător de pavele şi borduri vibropresate din România.
Symmetrica este o companie 100% românească, producătoare de pavele, borduri şi rigole vibropresate pietonale şi carosabile, într-o gamă variată de forme şi culori. Aceasta a fost înfiinţată în 1994 de Florentina-Mihaela Stanciu (60% din acţiuni) şi Florin-Cristinel Stanciu (40% din acţiuni).
Prima fabrică Symmetrica a fost inaugurată în 1999 la Vereşti, judeţul Suceava, urmată apoi de unităţile de producţie de la Podul Iloaiei, judeţul Iaşi (2010), şi Bolintin Vale, în apropiere de Bucureşti (2011).
Principalele proiecte pentru care Symmetrica a livrat pavele şi borduri se numără Arena Naţională, parcul balnear din staţiunea Vatra Dornei, magazine Carrefour, Lidl, Penny Market, parcări cu pavele ecologice în Bucureşti etc. De asemenea, produsele companiei au fost folosite pentru reabilitatea de străzi, trotuare şi parcuri ecologice din întreaga ţară.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info