• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

OTP Bank Romania - profit dupa impozitare de 13 milioane RON, in 2011

OTP Bank Romania - profit dupa impozitare de 13 milioane RON, in 2011

Conform raportului depus la Bursa de Valori din Budapesta, subsidiara din România a OTP Group a încheiat anul 2011 cu o performanţă financiară pozitivă. Astfel, OTP Bank România a înregistrat un profit după impozitare de 13 milioane RON, în timp ce rezultatul operaţional a rămas stabil, pe tot parcursul anului.

Venitul anual net din taxe şi comisioane a rămas aproape constant (+1%), ridicându-se la 37 milioane RON.

Creşterea moderată a costurilor de exploatare, de 3%, reflectă un control puternic al costurilor, având în vedere mediul inflaţionist.

Portofoliul de credite, atât cele corporative, cât şi cele ipotecare, a crescut considerabil faţă de anul anterior (8%). În plus, volumele creditelor corporative a crescut în fiecare trimestru din 2011.

Programul de protecţie a debitorilor a continuat şi în 2011. Astfel, la finele anului, 14% din portofoliul OTP Bank România de credite contractate de populaţie a fost inclus în acest program de succes.

Rata de adecvare a capitalului s-a situat la 13.4%, înregistrând, în ultimul trimestru al anului 2011, o creştere de 0.7 puncte procentuale, în comparaţie cu trimestrul anterior.

OTP Bank România este subsidiară a OTP Bank, cel mai mare grup bancar independent din Europa Centrală şi de Est.

OTP Bank oferă servicii universale în Ungaria, România, Muntenegru, Croaţia, Bulgaria, Rusia, Ucraina, Slovacia şi Serbia, pentru mai mult de 12 milioane de clienţi, prin intermediul unei reţele teritoriale de aproape 1500 de unităţi, prin intermediul reţelei de ATM-uri şi prin sistemul de canale electronice.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//