• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Din 2014, sistemul ESP va fi inclus obligatoriu in dotarea standard a tuturor autovehiculelor noi din UE

Din 2014, sistemul ESP va fi inclus obligatoriu in dotarea standard a tuturor autovehiculelor noi din UE

De la 31 octombrie 2014, sistemul ESP va deveni obligatoriu pentru toate autovehiculele noi din UE. Încă de la 1 noiembrie 2011, o normă europeană reglementează ca toate modelele noi de autoturisme şi autovehicule comerciale uşoare din UE să fie echipate obligatoriu cu sistemul anti-derapare ESP (programul electronic de stabilitate). Regulamentul UE se aplică momentan tuturor autovehiculelor care au obţinut aprobări de tip după această dată.


Reglementarea care impune echiparea obligatorie a autovehiculelor cu sistemul  ESP face parte dintr-o strategie extinsă a Comisiei Europene de a spori siguranţa traficului rutier. „ESP poate preveni până la 80% din accidentele provocate de derapaje. Este cel mai important sistem de siguranţă din dotarea unui autovehicul după centura de siguranţă", a declarat Dr. Werner Struth, preşedintele diviziei Sisteme de control al Şasiului din cadrul grupului Bosch. Concernul german a dezvoltat sistemul ESP, fiind prima companie la nivel global care a introdus acest sistem în producţia de serie, în anul 1995.

În 2010, 41% din toate autoturismele şi autovehiculele comerciale uşoare, produse la nivel mondial, cu o greutate mai mică de şase tone erau echipate standard cu acest sistem de siguranţă. Şi aproximativ 63% din toate autoturismele şi autovehiculele comerciale produse în Europa erau echipate cu sistemul ESP.

În 2013, jumătate din autovehiculele noi la nivel mondial vor fi echipate standard cu sistemul ESP

Din 1995, Bosch joacă un rol important în asigurarea unei utilizări pe scară largă a sistemului ESP, furnizând peste 50 de milioane de unităţi la nivel global. Se estimează că, în 2013, unul din două autovehicule la nivel mondial va fi echipat cu sistemul ESP.


Bosch susţine iniţiativa „Deceniul de acţiune pentru siguranţa rutieră” lansată de ONU
Succesul global înregistrat de sistemul ESP susţine obiectivul urmărit de iniţiativa Organizaţiei Naţiunilor Unite „Deceniul de acţiune pentru siguranţa rutieră 2011-2020”, prin care se urmăreşte reducerea la jumătate a numărului de decese produse de accidentele rutiere până în 2020. Conform sondajelor recente, în fiecare an, în jur de 1,3 milioane de persoane la nivel mondial îşi pierd viaţa în astfel de accidente. Bosch continuă permanent procesul de dezvoltare pentru a se asigura că sisteme esenţiale, precum ESP, devin un standard de siguranţă global. Obiectivul este acela de a creşte performanţa acestor sisteme, reducându-le în acelaşi timp dimensiunile şi costul. Încurajarea utilizării pe o scară cât mai largă a acestor sisteme va spori nivelul de siguranţă din trafic. Includerea în dotarea standard a sistemului ESP pentru toate modelele noi de autovehicule încurajează utilizarea sistemelor de asistenţă pentru şofer bazate pe o interconectare inteligentă între ESP şi senzorii care monitorizează zona din jurul autovehiculului, precum senzorii radar sau camerele video.


Programul electronic de stabilitate utilizează senzori inteligenţi pentru a verifica de 25 de ori pe secundă dacă traiectoria autovehiculului corespunde comenzilor şoferului. În cazul în care detectează unele neconcordanţe şi posibilitatea ca autovehiculul să devină instabil, sistemul ESP  intervine şi reduce cuplul motor pentru a restabiliza autovehiculul. Dacă această acţiune nu este suficientă, sistemul aplică suplimentar o forţă de frânare pe roată, în mod individual. ESP include, de asemenea, funcţiile de antiblocare la frânare (ABS) şi de control al tracţiunii.

Departamentul Automotive Aftermarket (AA) oferă companiilor care activează în domeniul auto post-vânzare şi service-urilor auto o gamă completă de echipamente de diagnoză şi service, precum şi o gamă variată de piese de schimb – de la piese noi sau recondiţionate, la soluţii pentru reparare – atât pentru autoturisme, cât şi pentru autovehiculele comerciale. Portofoliul său include atât produse fabricate de Bosch ca echipamente originale, cât şi produse şi servicii post-vânzare dezvoltate şi fabricate in-house. Peste 10.000 de angajaţi în 140 de ţări şi o reţea logistică globală, asigură distribuţia a peste 450.000 de repere de piese de schimb la clienţi, într-un mod rapid şi la timp. Prin domeniul „Diagnostics”, AA oferă tehnologie de testare şi aparatură pentru service-urile auto, software de diagnoză, programe de training-uri şi servicii de informare. În plus, departamentul Automotive Aftermarket (AA) este responsabil şi pentru dezvoltarea conceptului de service-uri auto „Bosch Car Service”, cea mai mare reţea de service-uri independente la nivel mondial, cu aproximativ 15.000 de parteneri. De asemenea, AA are mai mult de 500 de parteneri „AutoCrew”.

Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii. Conform rezultatelor preliminare, în anul fiscal 2011, peste 300.000 de angajaţi au generat vânzări de 51,4 miliarde de euro, în domeniile construcţiei de autovehicule, tehnologiei industriale, bunurilor de larg consum şi echipamentelor pentru construcţii. Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH şi cele peste 350 de filiale şi companii regionale din peste 60 de ţări. Prin includerea partenerilor comerciali şi de service, Bosch este reprezentat în aproximativ 150 de ţări. Această reţea internaţională de dezvoltare, producţie şi vânzare reprezintă fundaţia creşterii continue a concernului german. Bosch a cheltuit în 2011 peste 4 miliarde de euro pentru cercetare şi dezvoltare şi a înregistrat peste 4.100 de patente pe plan internaţional. Prin toate produsele şi serviciile sale, Bosch sporeşte calitatea vieţii, oferind soluţii care sunt atât inovatoare, cât şi utile.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//