• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Bucurestenii au vizitat 20 de tari in 8 ore in cadrul evenimentului Global Village

Bucurestenii au vizitat 20 de tari in 8 ore in cadrul evenimentului Global Village

Pe data de 11 martie 2012, AIESEC Bucuresti, parte a celei mai mari organizatii internationale de tineri, în colaborare cu Primăria Generală Bucuresti a organizat evenimentul Global Village care a reunit în aceeasi locatie, Bucuresti Mall, 20 de culturi diferite, 2500 de participanti si o multime de invitati speciali.

Oferindu-le sansa de a străbate înconjurul lumii în doar câteva ore, Global Village a adus în atentia oamenilor diversitatea culturală si frumusetea interactiunii internationale.

Pe parcursul întregii zile, Global Village a găzduit 2500 de oameni care au vizitat cele 20 de standuri, având ocazia să participe la un concurs pus la bătaie de agentia Zip Travel. Astfel, 500 de oameni au luat parte la tombola ce a avut ca premii patru excursii: două în Praga, una în Istanbul si una în Budapesta. Participantii la competitie au primit un pasaport virtual  pe care trebuia să-l vizeze fiecare din internationali prezenti la eveniment, în urma unor întrebări de cultură generală despre fiecare tară în parte.

În urma extragerilor Ciurea Bianca, Huzum Mădălina, Anahene Cătălina si Spiridon Alexandru au câstigat una dintre cele 4 excursii.

Totodată, Stere Ane-Mari, Robu Alexandra si Ruse Adelaide au câstigat premii din partea Elefant.ro si din  partea Ambasadei Indoneziei.

Întregul eveniment a fost moderat de către portughezul Marco Silva si Elena Marineci, fondator “Life after Work”. Cei doi au creat o atmosferă primitoare si plină de energie, care a tinut participantii în priză pe tot parcursul zilei.

Agenda a cuprins mai multe momente artistice, vizitatorii au avut prilejul de a descoperi îndeaproape o lume a diversitătii, au relationat cu internationalii din cele 4 continente si au degustat la propriu câte putin din fiecare cultură în parte.

Vizitatorii au fost întâmpinati de prezentatori cu traditionalul dans românesc realizat de ansamblul popular Doina al Casei de Cultură a Studentilor.

Capitolul gastronomie a fost unul foarte variat, cei prezenti la eveniment având ocazia de a degusta o varietate de mâncăruri traditionale, de la renumitul sushi japonez până la feijado, un preparat pe bază de fasole specific Braziliei si de asemenea o varietate de preparate puse la dispozitie de Ambasada Emiratelor Arabe Unite si Egipt.

Momentul de degustare specific japonez a fost posibil cu datorită restaurantului Sushi Ko  care i-a servit pe vizitatori cu un platou spectaculos cu preparate specifice tării Soarelui Răsare.

Un rol important în crearea unui eveniment plin de joc si culoare l-au avut copiii invitati. Astfel putem aminti de formatia ContraPunct care a cântat în mai multe limbi străine, copiii din Comunitatea Ciocănesti care au dansat dansuri specifice culturii tigănesti si cei de la Fundatia Sf.Dimitrie care au încântat publicul cu energia lor.

Cultura chinezo-vietnameză a fost reprezentată artistic printr-o demonstratie de KWAN KI DO. Acest moment de arte martiale a fost sustinut de către Clubul Sportiv Tho.

Cei mai curajosi dintre vizitatori s-au supus provocării si au participat la un curs interactiv dans oriental si salsa. Momentul a fost sustinut Ambasadei Egiptului  si de scoala de dans Cellina.

În continuarea programului artistic internttional, Ambasada Indoneziei a sustinut un spectacol inedit de 50 de minute, îmbinând instrumente traditionale muzicale cu cele moderne, iar Ambasada Emiratelor Arabe Unite  a realizat o prezentare de modă  plină de culoare si mister.

Acest festival al culturilor le-a oferit participantilor posibilitatea de a intra în contact cu trainerii internationali veniti pe proiectele AIESEC si de a depăsi bariera interculturală existentă la nivel mondial. De asemenea participantii au avut posibilitatea de a învăta lucruri noi despre cele 20 de culturi prezente în cadrul evenimentului intr-un mediu plin de culoare, joc si interactivitate.

AIESEC reprezintă cea mai mare organizatie de tineri la nivel international, fiind prezentă în peste 110 tări si teritorii si având o istorie de 64 de ani în dezvoltarea personală si profesională a tinerilor. Organizatia oferă o experientă de dezvoltare inedită bazată pe 16.000 de oportunităti de leadership, 15.000 de posibilităti de internshipuri internationale, platforme virtuale si activităti de învătare în cadrul unui mediu international. Prezenta AIESEC în România s-a făcut remarcată timp de 22 ani, fiind prezenta azi  într-un număr de 15 orase.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//