• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

UniCredit Duo Ticket - 2 bilete la film la pret de unul, la Oradea Shopping City

UniCredit Duo Ticket - 2 bilete la film la pret de unul, la Oradea Shopping City

Oradea Shopping City în parteriat cu UniCredit Ţiriac Bank lansează în Cinematograful Cortina programul UniCredit Duo Ticket, primul de acest gen din România iniţiat de un centru comercial în parteneriat cu o instituţie bancară. Prin intermediul acestuia, orădenii care vin în fiecare zi de marţi la cinema şi folosesc ca modalitate de plată orice tip de card UniCredit Ţiriac Bank beneficiază de două bilete la preţul unuia. Acest sistem este al doilea implementat la OSC, după Orange Wednesday oferit în parteneriat cu Orange.

„Iată că am lansat un nou program de fidelitate în OSC. De acum locuitorii Oradei au de două ori mai multe motive să vadă noile producţii hollywoodiene la Oradea Shopping City, în zilele de marţi şi miercuri primind două bilete le preţ de unul. Îi aşteptăm pe orădeni în cele 6 săli ale Digiplexului 3D dotat cu cele mai noi tehnologii din domeniu”, a declarat Cristina Dinu, Administrator Oradea Shopping City.

Fiecare bilet achiziţionat este valabil pentru o singură intrare liberă, a unui client, într-o săptămână.

„Plata cu cardul prezintă multiple avantaje pentru clienţi: este sigură, uşor de realizat şi nu presupune nici un cost suplimentar. Pentru că ne implicăm activ în viaţa comunităţilor în care ne desfasurăm activitatea, am încercat să oferim un beneficiu clienţilor orădeni, facilitând pentru ei o modalitate accesibilă şi avantajoasă pentru petrecerea timpului liber”, a explicat Bogdan Spuza, director marketing şi segmente în cadrul Diviziei de Retail a UniCredit Ţiriac Bank.

UniCredit Ţiriac Bank este parte a grupului UniCredit, banca europeană de top cu reţeaua cea mai extinsă din Europa Centrală şi de Est, numărând peste 3.900 sucursale. În România, UniCredit Ţiriac Bank este una dintre principalele instituţii financiare, oferind servicii şi produse de înalta calitate pentru toate categoriile de clienţi, prin intermediul unei reţele teritoriale de peste 240 sucursale.

Banca îşi propune să menţină permanent clientul în centrul activităţilor sale, să fie un partener cu care se lucrează uşor şi să fie o parte foarte activă a comunităţilor în care îşi desfasoară activitatea.

Grupul UniCredit este prezent pe piaţa din România şi prin intermediul partenerilor: UniCredit Leasing Corporation, UniCredit CA-IB Securities Romania, UniCredit CAIB Romania, UniCredit Insurance Broker, Pioneer Asset Management, UniCredit Consumer Financing (UCFin) şi UniCredit Business Partner.

Oradea Shopping City are o suprafaţă totală de 30.000 mp, din care 22.000 mp sunt destinaţi spaţiilor comerciale, 6.000 mp zonei de divertisment şi 2.000 mp sunt rezervaţi pentru food court. Mall-ul este distribuit pe două nivele. La parter se regăsesc magazinele, iar la etaj spaţiul de divertisment. OSC pune la dispozitia orădenilor cel mai modern centrul de divertisment din oraş care integrează un cinematograf 3D Cortina Digiplex cu 6 săli şi 960 de locuri.

Mixul de retaileri include nume precum Intersport, Kenvelo, Esprit, Famous Brands, Bigotti, Nike, Penti, Samsonite, Fiorangelo, Kitchen Shop, Coccodrillo şi Domo. Centrul comercial dispune de o parcare cu 1.000 de locuri şi este uşor acesibil prin intermediul mijloacelor de transport în comun.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//