• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Banca Italo Romena - o noua versiune a serviciului Internet Banking – BIR WEB

Banca Italo Romena - o noua versiune a serviciului Internet Banking – BIR WEB

Banca Italo Romena lansează o noua versiune pentru serviciul Internet Banking – BIR WEB, ce oferă utilizatorilor, persoane fizice şi juridice, o platformă integrată, cu un ridicat standard tehnologic, care permite efectuarea de la distanţă a operaţiunilor bancare.

Printre cele mai importante avantaje ale noii versiuni a serviciului Internet Banking – BIR WEB se regăsesc: interfaţa prietenoasă pentru accesarea conturilor curente 24 de ore din 24, de pe orice computer conectat la Internet, simplificarea procesului de efectuare a plăţilor în doar doi paşi (iniţiere şi avizare), precum şi posibilitatea de a constitui depozite la termen.

În plus, până la finalul lunii martie 2012, serviciul Internet Banking – BIR WEB este oferit de către Bancă fără comision de administrare lunară, atât utilizatorilor actuali, cât şi noilor utilizatori, astfel încât aceştia să poată descoperi potenţialul serviciului.

“Trăim într-o lume din ce în ce mai rapidă, în care timpul a devenit monedă de schimb, iar mediul online reprezintă o necesitate a vieţii de zi cu zi. Din acest motiv, înregistrăm un număr din ce în ce mai mare de clienţi care aleg să utilizeze serviciul Internet Banking – BIR WEB. Astfel, iniţiativa Băncii Italo Romena de a crea facilităţi suplimentare pentru utilizatorii acestui serviciu a venit în mod firesc, din dorinţa de a le oferi permanent clienţilor noştri servicii de înaltă calitate”, a declarat Giulio Simonelli, Directorul General al Bancii Italo Romena.

Serviciul Internet Banking – BIR WEB se adresează clienţilor persoane fizice în două variante – Basic şi Smart – în funcţie de operaţiunile permise în timp ce clienţii persoane juridice au la dispoziţie un serviciu complet, ce le permite efectuarea unei game variate de operaţiuni bancare.

Banca Italo Romena a fost înfiinţată în anul 1980 şi reprezintă un prim exemplu de joint-venture între Italia şi România în sectorul bancar. Din anul 2000, face parte din Grupul Veneto Banca, care se află printre primele 12 instituţii financiar-bancare din Italia.

Din 2001, Banca Italo Romena şi-a dezvoltat treptat reţeaua teritorială şi portofoliul de clienţi. Dintr-o bancă orientată, la început, către segmentul corporate, în special către societăţile italiene, aceasta s-a deschis, cu timpul, şi către societăţile româneşti şi către segmentul retail.


Sediul central al Băncii Italo Romena se află la Treviso (Italia), iar în România aceasta operează prin Sucursala Bucureşti, a cărei reţea cuprinde 22 de agenţii, dintre care 5 se află în Bucureşti şi 17 sunt situate în cele mai importante oraşe.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//