• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

CBRE - Raportul despre piata terenurilor din Bucuresti in 2011

CBRE - Raportul despre piata terenurilor din Bucuresti in 2011

Cele mai importante tendinţe înregistrate în Raportul CBRE pe piaţa terenurilor din Bucureşti în 2011 sunt că majoritatea contractelor s-au încheiat pe piaţa de centre comerciale şi birouri precum şi că cererea în Bucureşti continuă să se manifeste pentru terenurile amenajate ce deţin toate aprobările necesare.

Totodată, percepţia potrivit căreia preţurile au atins pragul de jos a determinat ca prima jumătate a anului 2011 să fie cea mai activă perioadă din perspectiva tranzacţiilor în capitală, se evidenţiază în raportul realizat de Ovidiu Ion, Senior Consultant CBRE România.

Anul trecut, nivelul preţurilor de terenuri s-a menţinut scăzut, de aceea majoritatea proprietarilor a preferat sa amâne vânzarea portofoliilor. Însă, anul 2012 se anunţă a fi preponderent marcat de disponibilitatea proprietăţilor deţinute de instituţiile financiare. Tranzacţiile vor defini, astfel, punctul de jos al preţurilor terenurilor, iar investitorii vor profita de acest lucru, se menţionează în Raportul CBRE.

“În pofida dificultăţilor de pe piaţa terenurilor, Bucureştiul continuă să fie atractiv din două motive: investiţiile neperformante din regiune care îi determină pe dezvoltatori şi constructori să se orienteze către zone prime din capitală şi cererea crescută venită din partea chiriaşilor internaţionali în a doua jumătate a anului 2011”, declară Răzvan Iorgu, Director General CBRE România.

În privinţa proiectelor rezidenţiale finalizate din capitală, preţul a scăzut, iar gradul de absorbţie s-a redus semnificativ, făcând dificilă dezvoltarea de proiecte noi. De aceea, terenurile cu toate autorizările de urbanism valabile au devenit ţinta cumpărătorilor. Terenurile de calitate sunt rare în Bucureşti, iar în contextul restricţiilor privind noi dezvoltări, oferta de terenuri pentru proiecte noi se va limita, se arată în Raportul CBRE.

Pentru a revitaliza interesul dezvoltatorilor pentru segmentul industrial şi cel comercial din capitală activitatea de închiriere trebuie să se îmbunătăţească semnificativ, se menţionează în Raportul CBRE.

Pe piaţa de birouri din Bucureşti, dezvoltatorii caută terenuri cu acces facil atât la diverse mijloace de transport în comun, în special metrou, dar şi acces la zonele comerciale. Raportul CBRE evidenţiază, de altfel, că se înregistrează o cerere solidă pe piaţă pentru astfel de locaţii, precum şi pentru clădiri premium, cu o eficienţă crescută a costurilor de funcţionare şi cu o partiţionare flexibilă a spaţiilor.

CBRE Group, Inc. (NYSE:CBG), o companie listată la S&P 500, cu sediul central în Los Angeles, este cea mai mare firmă de servicii comerciale imobiliare din lume (raportat la încasările din 2010). Compania are aproximativ 31.000 de angajaţi (excluzând afiliaţii) şi deserveşte proprietarii de active imobiliare, investitorii şi chiriaşii prin intermendiul celor peste 300 de birouri din întreaga lume (excluzând afiliaţii). CBRE oferă consultanţă strategică şi executorie pentru vânzarea sau închirierea proprietăţilor, servicii corporatiste, managementul proiectelor, proprietăţilor şi altor facilităţi, consultanţă în materie de credite ipotecare, estimare şi evaluare, planuri de dezvoltare, managementul investiţiei, precum şi cercetare şi consultanţă.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//