COSMOTE România şi Romtelecom vin în ajutorul comunităţilor din zonele afectate de ~ căderile abundente de zăpadă şi de condiţiile meteorologice severe, oferind suport material ~ campaniei „România are nevoie de tine”. ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Cosmote Romania si Romtelecom sprijina victimele zapezii din Vrancea si Buzau

COSMOTE România şi Romtelecom vin în ajutorul comunităţilor din zonele afectate de căderile abundente de zăpadă şi de condiţiile meteorologice severe, oferind suport material campaniei „România are nevoie de tine”. Mii de persoane din judeţele Buzău şi Vrancea beneficiază de ajutoare oferite de cele două companii, care constau în alimente şi alte bunuri care vor fi livrate chiar şi cu elicoptere în zonele cele mai izolate, toate acestea pentru a le asigura confort şi ajutor în această perioadă dificilă.
Romtelecom şi COSMOTE România oferă un sprijin financiar în valoare de 20.000 euro pentru „România are nevoie de tine”, o campanie care vine în ajutorul celor care sunt izolaţi din cauza zăpezii abundente sau care se află în imposibilitatea de a-şi procura hrană sau alte bunuri vitale. Primele patru elicoptere încărcate cu alimente şi materiale de prim ajutor au plecat joi din Strejnic către satele din Buzău şi Vrancea. Alte localităţi vor primi şi ele ajutor în câteva zile, cele două companii organizând un transport şi în judeţul Ialomiţa.
Mai mult, angajaţii COSMOTE România au donat haine, încălţăminte şi alimente pentru adăposturile cu oameni ai străzii. De asemenea, Romtelecom a mai donat 5.000 euro către Crucea Roşie pentru a spijini acţiunile de ajutorare a celor afectaţi de condiţiile meteo extreme.
În plus, pentru a veni în întâmpinarea clienţilor în această perioadă dificilă, COSMOTE România a extins termenul de plată al abonaţilor care locuiesc în zonele afectate de zăpadă şi de condiţii de vreme severe. Extinderea de şapte zile se va adăuga celor 17 zile ce reprezintă termenul de plată standard (cel mai extins termen de pe piaţă). Astfel, pentru facturile scadente în luna februarie, termenul de plată va fi de 24 de zile.
De asemenea, Romtelecom a luat măsuri pentru a preveni întreruperea serviciilor şi a asigura reactivarea serviciilor întrerupte din cauza neplăţilor care au venit ca o consecinţă a vremii nefavorabile - în ultima săptămână sute de servicii au fost repuse în funcţiune. În situaţia în care serviciile nu funcţionează din cauza vremii, clienţii vor obţine o reducere care va fi echivalentă cu valoarea sumei aferente perioadei în care serviciile nu au funcţionat.
COSMOTE România a depus eforturi suplimentare pentru a asigura continuitatea serviciilor în aceste condiţii dificile, astfel încât toate persoanele să aibă acces la servicii de comunicare în orice moment, în zonele în care ninsorile abundente şi condiţiile meteo extreme au cauzat întreruperea energiei electrice şi blocarea traficului şi a accesului la site-urile noastre. În ultimele 3 săptămâni, COSMOTE România a întreprins peste 500 de intervenţii.
Echipele Romtelecom continuă să depună toate eforturile pentru a interveni chiar şi în condiţii meteo dificile şi pe timpul nopţii în beneficiul clienţilor, în acele zone unde diferite probleme au afectat serviciile. Majoritatea serviciilor sunt funcţionale, reţeaua de voce oferind posibilitatea chiar şi localităţilor izolate să comunice cu restul ţării.
Romtelecom avea, la 30 septembrie 2011, aproximativ 4,9 milioane de abonaţi în portofoliu pentru servicii de televiziune, internet în bandă largă şi telefonie fixă precum şi soluiţii complexe de business ICT. Compania a parcurs o perioada de transformare în ultimii ani, de la un furnizor de reţea fixă de telefonie la un furnizor competitiv pe piaţa de telecomunicaţii, oferind o gamă largă de servicii de comunicare şi divertisment pentru toate nevoile unui cămin.
COSMOTE România avea 6,5 milioane de clienţi la 30 septembrie 2011. Lansată în 2005, COSMOTE România a înregistrat cea mai rapidă dezvoltare a reţelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai puţin de cinci ani, COSMOTE România şi-a depăşit competitorii în ceea ce priveşte reţeaua de acoperire naţională. În prezent, COSMOTE România oferă acoperire pentru 99% din populaţie şi 90% din teritoriu. COSMOTE România este divizia locală a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsă prezenţă în sud-estul Europei, care are o bază de 20.4 milioane de clienţi în Grecia, Albania, Bulgaria şi România.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info