• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Programul MBA Romano-Canadian - campania de locuri fara taxe pentru seria de studenti 2012 – 2014

Programul MBA Romano-Canadian - campania de locuri fara taxe pentru seria de studenti 2012 – 2014

Programul MBA Romano-Canadian lanseaza campania de acordare de 4 locuri fara taxa sau cu reduceri de taxa, dedicata managerilor de nivel de mijloc si top, antreprenorilor si celor care activeaza in domeniul consultantei. Acest demers face parte din strategia de dezvoltare a Programului MBA Romano-Canadian, de sustinere activa a profesionistilor pentru care performanta in afaceri este o prioritate.

“Am cautat solutii care sa vina in intampinarea nevoilor de dezvoltare profesionala a fortei de munca de top din Romania. Ne-am dorit sa cream un model de selectie a celor care vor beneficia de locurile fara taxe sau cu taxe reduse in cadrul Programului de MBA Romano-Canadian, care sa fie corelat cu standardele de calitate pe care le urmarim in toate initiativele pe care le intreprindem, de aproape 18 ani de cand suntem prezenti pe piata”, declara Adriana Dutescu, directorul Bucharest School of Management, gazda Programului  MBA Romano-Canadian.

Campania lansata in acest an de Programul MBA Romano-Canadian cuprinde cel mai riguros proces de selectie din cadrul unui MBA din Romania. Admiterea pentru cele patru locuri se desfăşoară in perioada 15 februarie - 30 aprilie 2012. Data limita a depunerii  dosarelor este 30 martie.  Cei interesati trebuie sa completeze dosarul aferent si sa il depuna la sediul Programului  din Str. Calea Grivitei, nr. 2 – 2A, etajul 3.

In intervalul cuprins intre 2 si 12 aprilie 2012 se desfasoara perioada de evaluare a dosarelor si interviurile de selectie. Vor fi invitati la interviuri numai cei care au trecut de faza evaluarii dosarului si corespund criteriilor de excelenta ale Programului MBA Romano-Canadian. Testarile vor continua prin sustinerea testului GMAT, specific pentru selectarea studentilor  MBA, pe 21 aprilie 2012. La acest test vor participa numai cei care au fost selectati in urma evaluarii dosarelor si a interviurilor. Acestora programul le va pune la dispozitie materiale de invatare in vederea sustinerii testului tip GMAT. Etapa finala, dedicata  prezentarii unui studiu complet de business, va avea loc pe 28 aprilie. La aceasta vor participa numai cei care au obtinut peste 80 de puncte la testul tip GMAT. Acestia vor primi, la inceputul saptamanii 23-28 aprilie 2012 un studiu de caz in limba engleza care va trebui rezolvat si prezentat in fata comisiei de evaluare.

Finalizarea desemnarii primilor 4 clasati este programata pentru data de 30 aprilie 2012.

 

Primii patru clasati vor beneficia de urmatoarele facilitati financiare:

a) primul clasat poate obtine un loc fara taxa la MBA;

b) al doilea clasat va obtine o reducere cu 50% a taxei de studii, avand de achitat 5750 euro pe parcursul celor doi ani de studii;

c) al treilea clasat va avea o reducere cu 30/% a taxei de studii, avand de achitat suma de 8050 euro pe parcursul celor doi ani de studii;

d) al patrulea clasat va primi o reducere de 20% a taxei de studii, avand de platit o suma de 9200 euro pe parcursul celor doi ani de studii.

Aceste facilitati vor fi conditionate de performantele avute de cei patru bursieri pe perioada anilor de studiu, pentru a se asigura standardul de excelenta pe care Programul  MBA Romano-Canadian isi propune sa il promoveze in randul cursantilor sai, aliniindu-se  institutiilor universitare de prestigiu din strainatate.

Programul MBA Româno-Canadian a fost lansat de către Bucharest School of Management în 1993, pe baza unui acord între guvernele Canadei şi României. Începand cu anul 2005, Programul MBA s-a dezvoltat pe baza unui nou parteneriat dintre Bucharest School of Management şi Telfer School of Management, Ottawa.

În prezent BSM oferă:
- Programul MBA, care se adresează persoanelor care vor să-şi dezvolte cariera şi în acelaşi timp să obţina cunoştinţe teoretice solide.
- Cursuri scurte, dedicate profesioniştilor care trebuie să răspundă permanent noilor provocări profesionale.
- Workshopuri cu specialişti din diferite industrii.
- Conferinţe de business.
- Realizarea unor proiecte de business pe industrii.


Experienta academică şi de business a celor 48 de profesori şi lectori din corpul profesoral BSM (cu focus pe piaţa românească de afaceri, fără a pierde din vedere tendinţele şi factorii internaţionali) este cel mai valoros instrument de evaluare a programului, BSM fiind cea mai activă şcoală de business şi management care îşi propune să formeze lideri de succes. Până în prezent, programul numără aproape 1.000 de  manageri şi antreprenori absolvenţi.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//