• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Mio Technology a anuntat deschiderea unui call center la Bucuresti

Mio Technology a anuntat deschiderea unui call center la Bucuresti

Mio a anuntat inaugurarea unui call center pentru a facilita accesul la informatiile despre produsele si serviciile sale, dar si pentru a le oferi utilizatorilor asistenta tehnica necesara.

Utilizatorii pot suna la numarul de telefon 031 8107757 pentru a discuta cu un consultant care va raspunde la toate intrebarile referitoare la produsele Mio, descarcarea ultimelor actualizari si care va informa despre promotiile curente, dar si despre locurile de unde se pot achizitiona dispozitivele Mio.

Apeland la call center-ul Mio, consumatorii primesc suportul tehnic de care au nevoie, pot inainta plangeri despre dispozitive, contactand direct un service autorizat Mio si, in acelasi timp, pot beneficia  de toate serviciile oferite de Mio Technology si pot fi la curent cu toate informatiile despre produsele Mio. Apelurile utilizatorilor vor fi preluate de un call center specializat de luni pana vineri, intre orele 11:00 - 19.30.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//