• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Garanti Romania - 8,3 milioane de euro profit net in 2011 si obiectiv cresterea acestuia cu 50% in 2012

Garanti Romania - 8,3 milioane de euro profit net in 2011 si obiectiv cresterea acestuia cu 50% in 2012

Garanti România, unul dintre cele mai dinamice si inovatoare grupuri financiare pe piata locală, a înregistrat un profit net consolidat de 8,3 milioane de euro în 2011. Rezultatul financiar este în conformitate cu obiectivele propuse, ca urmare a aplicării unei strategii de optimizare a portofoliului si de dezvoltare continuă a produselor si serviciilor adresate segmentelor retail si comercial, astfel încât să răspundă nevoilor specifice ale clientilor.

Toate cele patru companii din cadrul Garanti Group România au înregistrat profit la sfârsitul anului 2011: Garanti Bank – 3,1 milioane de euro profit net, Garanti Credite Ipotecare – 2 milioane de euro, Garanti Credite de Consum – 1,7 milioane de euro, Garanti Leasing – 1,5 milioane de euro.

“Ne bucurăm să anuntăm rezultate pozitive pentru 2011, conform promisiunilor si obiectivelor stabilite, asigurând astfel o dezvoltare sănătoasă si constantă pentru întregul grup Garanti”, a declarat Murat Atay, CEO Garanti Group Romania.

În 2011, Garanti Bank a înregistrat o crestere a activelor până la 1,45 miliarde de euro. Totalul de  credite s-a majorat cu aproximativ 19%, până la 936 milioane de euro. Depozitele s-au situat la valoarea de 467 milioane de euro, în timp ce numărul total al cardurilor de debit si de credit a crescut cu 16% fată de 2010, până la 230.000.

Până la sfârsitul anului 2011, Garanti Bank si-a extins prezenta la nivel national prin intermediul agentiilor si canalelor alternative de servicii, ajungând la o retea de 77 de agentii si 194 de ATM-uri, în timp ce numărul de POS-uri a crescut la 7.340.

Performanta excelentă înregistrată de către Garanti Bank în 2011 s-a reflectat si în ratingurile primite din partea celor mai importante institutii financiare din lume: banca a primit ratingul „BB+” pentru datorii pe termen lung, cu perspectivă stabilă, si un rating de viabilitate „b” din partea agentiei de evaluare financiară Fitch Ratings. Ratingul, superior celui primit de către sistemul bancar românesc în ansamblu, s-a datorat puterii financiare pe care o are actionarul Garanti, precum si calitătii activelor detinute de către bancă, abordării prudente a riscului, calitătii satisfăcătoare a activelor, nivelului confortabil al adecvării capitalului si situatiei solide a lichiditătilor.

“Cu o abordare prudentă în ceea ce priveste situatia economică în acest an si, în acelasi timp, cu un crez puternic în potentialul de dezvoltare a tării, ne propunem să majorăm nivelul de profitabilitate a grupului cu 50% în acest an fată de 2011, printr-o crestere sănătoasă a fiecărui segment de business pe care operăm. Strategia noastră se va concentra în continuare pe generarea de valoare din portofoliul actual, pe o relatie si mai bună cu clientii nostri, cărora să le oferim si mai multe produse care să răspundă nevoilor lor specifice, precum si pe cross-selling  si câstigarea de clienti noi”, a adăugat Murat Atay.

Grupul Garanti reuneste Garanti Leasing, Garanti Credite de Consum si Garanti Credite Ipotecare, care îsi desfăsoară activitatea pe piata locală sub coordonarea Garanti. Cele trei IFN-uri completează oferta Garanti Bank cu produse specifice de leasing (leasing financiar – vehicule, echipamente si imobiliar – si sale & lease-back) si servicii de administrare a flotelor, credite de consum, precum si credite ipotecare dedicate achizitiei de imobile si terenuri sau refinantării altor credite. Garanti Group oferă servicii financiare pe piata locală către peste 450.000 de clienti.

Grupul Garanti este detinut de către Turkyie Garanti Bankasi (TGB), cea de a doua bancă privată ca mărime din Turcia, după active. În calitate de bancă universală, cu servicii de top în toate segmentele de business, TGB are peste 10 milioane de clienti în zonele corporate, comercial, întreprinderi mici si mijlocii, precum si persoane fizice, cărora le oferă servicii financiare integrate, prin intermediul celor nouă subsidiare care furnizează servicii privind carduri, pensii, leasing, factoring, valori mobiliare si asset management.

În 2011, Turkyie Garanti Bankasi a înregistrat un profit net consolidat de 3,34 miliarde de lire turcesti (1,36 miliarde de euro), active totale de 163,47 miliarde de lire (66,72 miliarde de euro) si credite acordate (cash si non-cash) în valoare totală de 112,97 miliarde de lire (46,11 miliarde de euro).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//