Meteor Press şi Michelin România publică primul Ghid Verde Michelin pentru Austria ~ în limba română. Acest ghid turistic vine în sprijinul românilor pasionaţi de ~ vacanţele în Austria dar şi a celor dornici să o ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Sanse castigi maini de poker
Meteor Press si Michelin - primul Ghid Verde Michelin pentru Austria in limba romana

Meteor Press şi Michelin România publică primul Ghid Verde Michelin pentru Austria în limba română. Acest ghid turistic vine în sprijinul românilor pasionaţi de vacanţele în Austria dar şi a celor dornici să o descopere ajutându-i să-şi pregătească mai bine călătoria.
În luna mai 2011, editura Meteor Press şi Michelin România au lansat primul ghid Michelin în limba română. Era vorba despre Ghidul Verde Michelin România care a devenit în scurt timp best-seller. La aproape un an de la apariţia primului titlu, colecţia de ghiduri turistice Michelin de la Meteor Press continuă cu Ghidul Verde Michelin Austria.
De ce Austria? Pentru că este destinaţia de iarnă preferată de români. Pentru că lungimea pârtiilor de schi din Austria este aproape dublă faţă de lungimea autostrăzilor din Franţa. Pentru că multe atracţii turistice austriece se adresează familiilor cu copii. Pentru că Viena este capitala valsului. Pentru că Mozart s-a născut la Salzburg...şi pentru multe alte motive pe care vă invităm să le descoperiţi în Ghidul Verde Michelin Austria.
Ghidul Verde Michelin Austria este structurat în trei secţiuni principale din care veţi afla:
Cum să vă organizaţi călătoria – informaţii practice pentru a vă pregăti şi a profita cât mai bine de zilele petrecute la destinaţie,
Prezentarea unor tematici destinate îmbogăţirii impresiilor de voiaj – principalele repere geografice, istorice şi culturale,
Descoperirea locurilor – descrierea detaliată a obiectivelor turistice grupate în 9 microregiuni, însoţită de numeroase ilustraţii cu cele mai frumoase peisaje, atracţii naturale sau arhitectonice, obiceiuri şi evenimente speciale,
Ghidul beneficiază de o selecţie riguroasă de adrese utile – pentru orice buget – incluzând hoteluri şi camere de închiriat, restaurante şi meniuri, distracţii şi cumpărături, precum şi propuneri de petrecere a serilor şi descrierea unor evenimente importante din timpul anului. La sfârşit se găseşte indexul general al locurilor şi temelor tratate, lista hărţilor şi a planurilor din ghid.
Pentru alegerea locurilor de interes, vă puteţi orienta uşor după stelele acordate de experţii Michelin, de mare utilitate fiind şi cele 80 de hărţi ale regiunilor şi localităţilor. Un loc aparte îl ocupă prezentarea obiectivelor care merită vizitate împreună cu copiii.
Ghidul Verde Michelin Austria a fost pus în vânzare pe 1 februarie 2012 în puncte de distribuţie* din toată ţara, cu o circulaţie de 2500 de exemplare şi un preţ recomandat de: 78 RON.
Compania Michelin este dedicată îmbunătăţirii mobilităţii durabile. La sfârşitul anilor 1800, compania a brevetat anvelopele auto pneumatice şi cele umplute cu aer. Acesta a fost un moment istoric şi o piatră de temelie pentru mobilitate; a permis proprietarilor de automobile să călătorească la drum lung într-o singură călătorie. Apoi, pentru a-i ajuta pe călători să se bucure de mobilitatea dobandită şi să se ghideze în drumul lor, compania a creat ghiduri şi hărţi detaliate.
Michelin a creat primul ghid de călătorie cu peste 100 de ani în urmă pentru a promova călătoriile rutiere şi pentru un condus mai sigur. Astăzi, divizia Michelin Travel & Lifestyle oferă călătorilor o gamă largă de ghiduri turistice, hărţi, resurse on-line de călătorie, accesorii auto şi încălţăminte. Aceste produse oferă aceeaşi promisiune Michelin de calitate şi consitenţă pe care consumatorii o aşteaptă de la una din mărcile cele mai de încredere din lume.
Sinonime cu plăcerea descoperirii, într-o epocă în care sejururile scurte se înmulţesc din ce în ce mai mult, stelele Ghidului Verde Michelin constituie o adevărată etichetă care permite călătorului să descopere, dintr-o privire, siturile ce nu trebuie ratate într-o călătorie şi care să rimeze cu plăcerea descoperirii, fie că e vorba de comori culturale sau de minuni create de natură. Indiferent de ghid sau de destinaţie, stelele sunt întotdeauna acordate în conformitate cu aceleaşi criterii Michelin: impresia pe care i-a făcut-o vizitatorului la sosire, renumele site-ului, patrimoniul său cultural, comoditatea şi confortul oferit vizitatorului, autenticitatea şi farmecul sau, calitatea de primire precum şi de alţi factori.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info