• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Un nou record: 2,1 miliarde de topuri de hartie cu certificat de calitate ColorLok

Un nou record: 2,1 miliarde de topuri de hartie cu certificat de calitate ColorLok

HP anuntă că, de la initierea programului ColorLok de certificare a calitătii hârtiei de imprimare în 2008, 2,1 miliarde de astfel de topuri de hârtie s-au vândut la nivel mondial, o crestere semnificativă fată de cele  1,3 miliarde vândute până în luna martie 2011.

Standardul ColorLok include diferite tipuri de hârtie care au fost tratate cu aditivi speciali pentru a asigura un timp mai rapid de uscare a cernelii, culori mai vii si un negru mai intens. Cresterea numărului de producători care au inclus hârtie ColorLok în portofoliul lor de produse  – incluzând o varietate de hârtie de uz general pentru companii – semnalează o îmbunătătire considerabilă a calitătii hârtiei utilizate la nivel global.

„Tehnologia ColorLok contribuie la cresterea calitătii hârtiei produse în lume”, a declarat Larry Tracy, director ColorLok în cadrul HP. „Consumatorii apreciază modul în care această tehnologie îmbunătăteste procesul de imprimare, impulsionând astfel un număr tot mai mare de companii să încorporeze tehnologia ColorLok în hârtia pe care o produc.”

Disponibilitatea tot mai mare a acestui tip de hârtie se datorează unor parteneri precum Domtar si JK Paper Ltd., ce folosesc tehnologia ColorLok pentru toate tipurile de hârtie din portofoliile lor omonime, transformând-o astfel într-o caracteristică obisnuită a ofertei lor de hârtie. În prezent, la nivel mondial există aproximativ 220 de mărci diferite de hârtie fabricate utilizând tehnologia ColorLok.

Programul ColorLok pentru hârtie s-a extins de curând cu un nou membru, Inapa, unul din cei mai mari comercianti de hârtie din Europa.

„Inapa are onoarea să anunte că gama noastră de hârtie Tecno include acum tehnologia ColorLok, asigurând astfel un negru mai intens, culori mai vii si un timp de uscare mai rapid pentru imprimarea cu jet de cerneală”, a declarat Antoine Lequitte, director, Sourcing and Marketing Inapa. „Hârtia Inapa Tecno este recunoscută de specialisti pentru calitatea sa, oferind cele mai înalte standarde pentru o imprimare excelentă.”

Antalis International, unul din cei mai mari comercianti de hârtie din Europa, va introduce, începând cu această toamnă, tehnologia ColorLok în marca sa proprie „Image Impact” de hârtie de tip A.

„Antalis a decis să adopte tehnologia ColorLok, recunoscând astfel cât este de important să le asigurăm clientilor nostri cea mai bună experientă de imprimare”, a declarat Xavier Jouvet, director de marketing si achizitie în cadrul grupului Antalis International. „Noi suntem convinsi că tehnologia ColorLok reprezintă o parte importantă din această experientă.”

Mondi Uncoated Fine Paper, un important producător de hârtie din Europa, si-a extins gama de produse ce respectă tehnologia ColorLok cu tipurile de hârtie NAUTILUS SuperWhite, IQ appeal si MAESTRO bulky.

„Există o diferentă vizibilă între imprimarea cu jet de cerneală pe hârtie conformă standardului ColorLok si imprimarea pe hârtie obisnuită”, a declarat Johannes Klumpp, director de marketing si vânzări al Mondi Uncoated Fine Paper. „Faptul că am investit în tehnologia ColorLok pentru a ne mări gama de hârtie fină neacoperită reprezintă, fără îndoială, un plus de valoare pentru clientii nostri.”

Tehnologia ColorLok poate fi identificată de clienti datorită unui sigiliu de calitate pe care acestia îl pot căuta la diverse mărci. Acest sigiliu reprezintă, pentru consumatori, garantia că hârtia pe care o folosesc, indiferent că este produsă pentru uz general sau din materiale reciclate, are performantele si atributele de calitate ColorLok.

Aceste atribute de calitate si performantă asigurate în cazul imprimării cu cerneală se referă la:

Culori mai vii, mai bogate, un negru mai intens si un timp mai mic de uscare a cernelii, toate acestea datorită unor aditivi cu o formulă specială ce retin cerneala la suprafata hârtiei.

Hârtia pentru birou reciclată ce include tehnologie ColorLok asigură constant o imprimare cu jet de cerneală de calitate, crescând în acelasi timp posibilitatea utilizatorikor de a recicla ulterior documentele.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//