mediaTRUST România, unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii de monitorizare, ~ prezintă cei mai mediatizati CEO din cele mai importante companii din România, ~ selectate din cinci sectoare de piată (auto, carburanti, telecom, ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Sanse castigi maini de poker
Cei mai mediatizati CEO din companiile romanesti

mediaTRUST România, unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii de monitorizare, prezintă cei mai mediatizati CEO din cele mai importante companii din România, selectate din cinci sectoare de piată (auto, carburanti, telecom, asigurări, bănci), din perioada 4 noiembrie 2011 – 3 februarie 2012.
Astfel, studiul “sefii din economia românească în media” îl clasează pe Dominic Bruynseels, CEO al BCR, pe primul loc în topul celor mai mediatizati directori executiv, cu 60 de aparitii. Acesta a apărut cu precădere în articole care fac referire la industria bancară, dar si datorită unor materiale în care se anuntă înlocuirea sa din functia de presedinte executiv al BCR. Bruynseels a fost urmat în top de către manageri din acelasi sector – Steven van Groningen (Raiffeisen Bank), cu 53 de aparitii, si Radu Ghetea (CEC Bank), 40 de aparitii.
În perioada 4 noiembrie 2011 – 3 februarie 2012 au fost publicate 364 de articole care au făcut referire la sefii celor mai mari companii din România. În topul primilor 10 manageri cu cea mai largă expunere în presă apar si CEO ai companiilor din alte industrii, precum Mariana Gheorghe (Petrom) – 30 aparitii, Jerome Olive (Automobile Dacia) – 12 aparitii sau Inaki Berroeta (Vodafone) – 11.
Dintre sefii de companii din raportul realizat de mediaTRUST, Mariana Gheorghe a avut patru aparitii negative, Robert Rekkers două aparitii, iar Jerome Olive si Sanda Nicoară câte o aparitie negativă.
În perioada 4 noiembrie 2011 – 3 februarie 2012, cea mai activă platformă de comunicare în ceea ce priveste aparitiile media ale directorilor executivi din cele mai importante companii românesti a fost Ziarul Financiar. Comentarii despre sefii din economia româneească au apărut si în Bursa, Nine O’Clock etc.
Autorii care au scris de cele mai multe ori despre sefii analizati au fost: Răzvan Voican (Ziarul Financiar), Constantin Rucăreanu (Curierul National), Elena Voinea (Bursa) si altii.
În total, au fost 7.771 de articole care au citat companiile în care conduc sefii din raportul mediaTRUST. Companiile cu cel mai mare număr de aparitii media au fost cele din sectorul bancar, urmare de cele din industria auto, carburanti, telecom si asigurări.
Studiul “sefii din economia românească în media” prezintă directorii executivi ai celor mai importante companii din România (listate de către Ziarul Financiar în anuarul celor mai mari companii în functie de active în 2010), care apar cel mai des în presa scrisă.
Raportul se bazează pe aparitiile media în care apare numele si prenumele CEO-ului uneia din companiile incluse în studiu. Au fost luate în considerare informatii despre sefii monitorizati, cât si comentarii ale acestora apărute în media. Materialele promotionale si publicitatea de orice fel nu au fost luate în calcul.
Companiile au fost selectate dintre lideri. Fiecare sector ales de mediaTRUST este reprezentat de sefii a cinci companii:
Auto: Porsche – Brant Valmar, BMW – Bernd John, Mercedes-Benz – Michael Grewe, Ford – Jan Gijsen, Automobile Dacia – Jerome Olive;
Bănci: Banca Transilvania – Robert Rekkers, BCR – Dominic Bruynseels, BRD SocGen – Guy Poupet, CEC Bank – Radu Ghetea, Raiffeisen Bank – Steven van Groningen;
Carburanti: Petrom – Mariana Gheorghe, Rompetrol - Saduokhas Atashovich Meraliyev, Lukoil – Maxim Khitrov, Mol – Kinga Daradics, Agip – Sergio Pica;
Asigurări: Astra Asigurari – Radu Mustatea, Allianz Tiriac Asigurari – Rangam Bir, Omniasig VIG – Constantin Marica, Asirom VIG – Mariana Diaconescu, Groupama – Sanda Nicoara;
Telecom: Cosmote and Romtelecom – Stefanos Theocharopoulos, Orange – Jean-Francois Fallacher, Vodafone – Inaki Berroeta, RCS&RDS – Alexandru Oprea, UPC – Severina Pascu.
mediaTRUST România a fost înfiintată în 1999 si furnizează servicii de monitorizare către companii românesti si străine. Compania este membră din 2004 a FIBEP, principala organizatie internatională a agentiilor de monitorizare, iar din octombrie 2010 este detinută în proportie de 100% de IMM – Institute of Media Monitoring Polonia. Clientii companiei provin din cele mai diverse sectoare ale pietei, de la domeniul financiar la telecom, IT, farma, energie, gaze naturale, petrol, educatie, sport, cultură, showbiz, politic.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info