• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Bosch a finalizat procedurile de preluare a Grupului Unipoint din Taiwan

Bosch a finalizat procedurile de preluare a Grupului Unipoint din Taiwan

La finalul anului trecut, Divizia Bosch Automotive Aftermarket a finalizat cu succes procedurile de preluare a Grupului Uni­point, cu sediul în Taipei, Taiwan. Preluarea a fost aprobată de autorităţile antitrust. Părţile au fost de acord să nu dezvăluie preţul de achiziţie.

Grupul Unipoint a realizat în anul 2010 vânzări în valoare de 124 de milioane USD. Grupul are în prezent un număr de aproximativ 2.360 de angajaţi, care îşi desfăşoară activitatea în două centre de producţie amplasate în China continentală şi Taiwan, precum şi în diverse centre de vânzare. Mărcile Unipoint şi NSA vor fi păstrate.

Achiziţia grupului Unipoint face parte din strategia dezvoltată de divizia Bosch Automotive Aftermarket prin care urmăreşte să-şi consolideze poziţia de principal furnizor de demaroare şi alternatoare şi să investească în sectorul produselor pentru controlul temperaturii. De asemenea, prin această achiziţie, afacerea în domeniul lamelor de ştergătoare se extinde cu încă un centru de producţie, amplasat în Asia.

„Prin preluarea Grupului Unipoint, ne consolidăm poziţia de principal furnizor de demaroare, alternatoare şi lame de ştergătoare în aftermarket şi ne extindem activităţile în Asia”, a declarat Robert Hanser, preşedintele Consiliului de Administraţie al diviziei Automotive Aftermarket.

Departamentul Automotive Aftermarket (AA) oferă companiilor care activează în domeniul auto post-vânzare şi service-urilor auto o gamă completă de echipamente de diagnoză şi service, precum şi o gamă variată de piese de schimb – de la piese noi sau recondiţionate, la soluţii pentru reparare – atât pentru autoturisme, cât şi pentru autovehiculele comerciale. Portofoliul său include atât produse fabricate de Bosch ca echipamente originale, cât şi produse şi servicii post-vânzare dezvoltate şi fabricate in-house.

Peste 10.000 de angajaţi în 140 de ţări şi o reţea logistică globală, asigură distribuţia a peste 450.000 de repere de piese de schimb la clienţi, într-un mod rapid şi la timp. Prin domeniul „Diagnostics”, AA oferă tehnologie de testare şi aparatură pentru service-urile auto, software de diagnoză, programe de training-uri şi servicii de informare. În plus, departamentul Automotive Aftermarket (AA) este responsabil şi pentru dezvoltarea conceptului de service-uri auto „Bosch Car Service”, cea mai mare reţea de service-uri independente la nivel mondial, cu aproximativ 15.000 de parteneri. De asemenea, AA are mai mult de 500 de parteneri „AutoCrew”.

Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii. Conform rezultatelor preliminare, în anul fiscal 2011, peste 300.000 de angajaţi au generat vânzări de 51,4 miliarde de euro, în domeniile construcţiei de autovehicule, tehnologiei industriale, bunurilor de larg consum şi echipamentelor pentru construcţii.

Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH şi cele peste 350 de filiale şi companii regionale din peste 60 de ţări. Prin includerea partenerilor comerciali şi de service, Bosch este reprezentat în aproximativ 150 de ţări. Această reţea internaţională de dezvoltare, producţie şi vânzare reprezintă fundaţia creşterii continue a concernului german.

Bosch a cheltuit în 2011 peste 4 miliarde de euro pentru cercetare şi dezvoltare şi a înregistrat peste 4.100 de patente pe plan internaţional. Prin toate produsele şi serviciile sale, Bosch sporeşte calitatea vieţii, oferind soluţii care sunt atât inovatoare, cât şi utile.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//