• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Wienerberger isi creste afacerile cu 16% pe o piata internationala caracterizata de scaderi

Wienerberger isi creste afacerile cu 16% pe o piata internationala caracterizata de scaderi

Winerberger, cel mai mare producător de cărămizi la nivel mondial, a anunţat pentru 2011 o cifră de afaceri de 2,02 miliarde EUR, în creştere cu 16% faţă de anul precedent şi un profit net de 41 milioane de euro. De asemenea EBITDA a crescut cu 23%. Acest avans a fost suţinut de concentrarea companiei pe dezvoltarea de produse de premium, cu proprietăţi speciale de termoizolare, eficienţă energetică şi rezistenţă la seism, dar şi de vânzările din lunile de iarnă din 2011, când temperaturile au permis activitatea pe şantiere. 

În România, Winerberger Sisteme de Cărămizi a continuat să îşi menţină poziţia de lider categoric al pieţei. Porotherm, principala marcă a companiei la nivel local, este brandul cu cea mai mare notorietate şi cea mai bună percepţie în rândul consumatorilor, potrivit unui studiu intern.

„Wienerberger a făcut paşi extrem de importanţi la nivel local în 2011, pregătind dezvoltări strategice ulterioare. Compania s-a poziţionat ca un partener de încredere al arhitecturii locale, prin proiectele pe care le-am susţinut şi prin gama de produse şi servicii care au fost recunoscute si premiate la nivel naţional si internaţional de diferite organizaţii profesionale ale arhitecţilor”, declară Corneliu Fecioru, Member of the Board Wienerberger Sisteme de Cărămizi, Sales and Marketing.

Wienerberger a sponsorizat în 2011 la nivel local organizarea concursului de arhitectură pentru desemnarea celei mai bune soluţii de amenajare a Pieţei Universităţii. De asemenea, compania a sponsorizat amenajarea străzii dedicate arhitecturii în cadrul evenimentului cultural Strada de C’arte, care a atras mii de vizitatori, precum şi o serie de alte proiecte organizate sub egida Ordinului Arhitecţilor din România. „Vom continua să fim alături de arhitecţi prin calitatea superioară a produselor şi serviciile dedicate, aceasta fiind parte din strategia internaţională a companiei de a promova arhitectura sustenabilă”, adaugă Corneliu Fecioru.

„Aceste rezultate confimă faptul că suntem pe drumul cel bun. După ce am trecut de etapa de restructurare, am repoziţionat compania şi ne-am concentrat atenţia pe produsele premium şi pe sisteme şi soluţii eficiente energetic, în ideea de a utiliza capacităţile operaţionale ale companiei pentru dezvoltarea ulterioară a grupului. Succesul acestor măsuri a fost evidenţiat de rezultatele din 2011: am crescut cota de piaţă în cele mai multe ţări, deşi a trebuit să operăm şi creşteri de preţuri din cauza inflaţiei”, declară Heimo Scheuch, CEO Wienerberger AG.

În ceea ce priveşte activitatea din 2012, compania se aşteaptă la o revenire a stabilităţii pieţelor din Europa Centrală şi de Est, deşi nu pot fi formulate estimări precise în acest moment.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//