• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Agroland a lansat primul furaj pentru pasari cu Omega 3

Agroland a lansat primul furaj pentru pasari cu Omega 3

Agroland, distribuitorul de furaje şi pui de o zi cu cea mai mare reţea de magazine agricole din România, a scos pe piaţă primele furaje şi concentrate PVM, pentru găini ouătoare şi prepeliţe ouătoare, îmbogăţite cu acizi graşi esenţiali Omega 3.

În acest moment, la noi în ţară, doar furajele şi concentratele pentru găini şi prepeliţe ouătoare VivaBIO de la Agroland conţin adaos de acizi graşi Omega-3. Este vorba despre trei produse diferite, ambalate în pachete de 5 kg şi 25 kg. Completarea furajului cu acizi graşi se realizează prin adăugarea, în procesul de fabricaţie, de uleiuri naturale bogate în Omega 3.

Compania vine astfel în sprijinul rezultatelor obţinute de numeroase echipe de cercetare, care au atestat, de-a lungul timpului, că oul este o adevărată „cămară” de nutrienţi valoroşi pentru alimentaţia umană, printre care se numără şi acizii graşi Omega 3. Pentru a se obţine ouă bogate în aceste substanţe nutritive trebuie în primul rând să se asigure păsărilor o alimentaţie corespunzătoare.

Omega 3 şi Omega 6 sunt acizi obligatorii în hrănire (având roluri importante în procesele biologice), neputând fi sintetizaţi direct de organism. Pe lângă faptul că reglează toate funcţiile organismului nostru, inclusiv pe cele cardiovasculare, reproducătoare, imunitare şi ale sistemului nervos, acizii graşi protejează celulele de invazia toxinelor, bacteriilor, viruşilor, substanţelor cancerigene şi alergenilor. Acizii graşi Omega 3 au o acţiune vitaminizantă, antiinflamatorie şi antioxidantă ajutând la întărirea sistemului imunitar şi crescând astfel rezistenţa la boli şi infecţii.

Obţinerea de ouă îmbogăţite cu Omega-3 este benefică pentru prevenţia bolilor de nutritie şi metabolism, care prezintă o rată de creştere alarmantă şi în ţara noastră. Când vine vorba despre alegerea furajului, se recomandă atenţie în primul rând la indicii de calitate ai furajului, de la energie, conţinutul de aminoacizi digestibili şi până la conţinutul de vitamine şi minerale.

Potrivit unor studii efectuate de mai multe institute de cercetare, prin nutriţie poate fi modificat profilul acizilor graşi în sensul diminuării raportului acizi graşi Omega 6 / acizi graşi Omega 3 şi între acizii graşi saturaţi / acizi graşi nesaturaţi. Utilizarea furajelor bogate în acizi Omega 3 în hrana găinilor şi a prepeliţelor ouătoare duce în mod direct proporţional la creşterea nivelului acestor acizi în gălbenuş. De asemenea, furajele VivaBio conţin în cantităţi ideale şi aminoacizi, minerale, vitamine şi proteine de origine vegetală.

Folosirea acestui tip de furaj nu înseamnă, pentru crescători, o investiţie suplimentară, deci aceştia nu sunt obligaţi să ridice preţul ouălor, dar reprezintă o oportunitate de diferenţiere faţă de ceilalţi crescători.

“Ca urmare a intrării pe piaţă a noilor produse estimăm o dublare a afacerilor cu furaje şi concentrate pentru găini şi prepeliţe ouătoare, deoarece crescătorii vor avea un argument puternic în faţa concurenţilor lor, şi anume sunt singurele ouă de pe piaţă îmbunătăţite cu Omega 3“, a declarat Horia Cardos, director general Agroland.

Despre evoluţia pieţei de furaje pentru animale în 2012, distribuitorul previzionează că aceasta va fi influenţată negativ de fluctuaţii majore ale preţurilor la materiile prime.

“Agroland este singura companie care este în stare să reducă sau, în cel mai rău caz, să nu mărească preţurile la nicio categorie de produse, deoarece majoritatea materiilor prime au fost achiziţionate în toamna anului 2011. Pentru anul 2012, ne propunem vânzări de 12,5-14 milioane de euro”, mai spune Cardos.

În prezent, distribuitorul de hrană pentru animale lucrează cu 54 de parteneri în franciză, care gestionează, în total, 148 de unităţi. De asemenea, deţine 19 magazine proprii. Agroland este prezent în 28 de judeţe şi comercializează peste 250 de produse diferite.

Anual, compania investeşte între 100.000 şi 150.000 de euro în dezvoltarea reţelei de magazine, a reţelei de depozite şi transport, dar şi în infrastructura de IT.

În prima parte a acestui an, Agroland a deschis deja două magazine din cele patru planificate, în oraşele Râmnicu Vâlcea şi Băileşti, urmând ca până la sfârşitul lunii martie să deschidă încă două în Craiova (al treilea magazin din Craiova)  şi Târgu Jiu (al doilea), două noi depozite la Roman şi Ploieşti, să finalizeze un nou sistem ERP şi să mai achiziţioneze încă trei maşini de transport.

În acest an, Agroland intenţionează să inaugureze în total 20 de magazine, dintre care patru proprii şi respectiv 16 francize.
 
În luna ianuarie 2012, afacerile Agroland au împlinit 15 ani de activitate. Distribuitorul de furaje şi pui de o zi a înregistrat, în 2011, afaceri de 10 milioane de euro, în creştere cu 25% faţă de anul anterior, marcând cea mai bună evoluţie pentru businessul inaugurat în 1997. Segmentul de hrană pentru animale a contribuit cu peste 50% la business. Pentru perioada 2012-2014, Agroland ţinteşte dublarea cifrei de afaceri.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//