• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Kludi Romania - cresterea cifrei de afaceri cu 13% in 2011

Kludi Romania - cresterea cifrei de afaceri cu 13% in 2011

Producătorul german de baterii de lux pentru baie şi bucătărie Kludi a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri cu 13% în 2011, de la 6 364 000 lei, în 2010, la 7 184 000 lei, la finalul anului trecut.

„Ne bucură foarte mult aceste rezultate excelente pe care compania le-a înregistrat anul trecut. Creşterea cifrei de afaceri  a Kludi România cu 13%, într-un context de declin economic pe piaţa de materiale de construcţii, evidenţiază eforturile complexe pe care compania le-a depus in decursul anului trecut în toate activităţile şi canalele de business. Totodată, această majorare se datorează recunoaşterii de către clienţii noştri, o dată în plus, a calităţii superioare a produselor Kludi ce oferă posibilităţi multiple de design şi funcţionalităţi,” a declarat Florin Barabaş, Managing Director, Kludi România.

Astfel, Kludi România a derulat în 2011 către clientul final o campanie susţinută de comunicare, care a inclus un program amplu de oferte promoţionale, cu rezultate financiare remarcabile.

În plus, compania a dezvoltat semnificativ reţeaua de distribuţie a produselor Kludi, numărul punctelor de vânzare majorându-se anul trecut cu 54 de unităţi faţă de anul anterior. În 2011, strategia de vânzări a Kludi s-a orientat şi mai mult către segmentul B2B, compania dublându-şi prezenţa în proiectele noi nerezidenţiale, precum hoteluri, clădiri de birouri, spitale şi centre comerciale.

O altă cauză a creşterii cifrei de afaceri a Kludi în România în 2011 a fost dezvoltarea segmentului DIY şi, implicit, a prezenţei produselor Kludi în astfel de magazine.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//