• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Dent Estet - campania Alege corect din prima

Dent Estet - campania Alege corect din prima

Dent Estet, companie pe piata serviciilor stomatologice din România, a lansat campania educaţională “Alege corect din prima!”, ce se va desfăşura în perioada 22 februarie - 20 aprilie 2012. În cadrul campaniei, publicul va fi informat asupra tuturor implicaţiilor unei operaţii de implant dentar cu scopul conştientizării importanţei alegerii avizate a medicului şi a clinicii stomatologice pentru succesul tratamentului. Potrivit unui sondaj de opinie realizat de DENT ESTET la începutul anului, 35% dintre pacienţi au nevoie de un nou tratament în urma unor intervenţii dentare eşuate.

Prin campania “Alege corect din prima!” DENT ESTET atrage atenţia asupra problemelor grave generate de un tratament stomatologic nereuşit. În cazul unei operaţii eşuate de implant dentar, repercursiunile din punct de vedere medical pot fi grave şi dificil de reparat, reluarea tratamentului presupunând costuri mult mai mari şi perioadă lungă de refacere.

“Mesajul central este că o alegere iniţială corectă oferă garanţia unei intervenţii de succes şi asigură pacientul împotriva neplăcerilor ulterioare. Trebuie ştiut că unele tratamente stomatologice pot avea efecte negative abia după 1-2 ani, de aceea este esenţial ca intervenţia iniţială să fie perfect realizată şi garantată de către clinica stomatologică”, declară Oana Taban, CEO DENT ESTET.

DENT ESTET recomandă ca alegerea clinicii stomatologice şi a medicului potrivit să se realizeze pe baza a cinci criterii importante: experienţa medicului, garantia lucrării realizate, detalierea procedurilor efectuate, respectarea standardelor internaţionale de calitate şi igienă, precum şi aparatura tehnică de care dispune clinica.

În cadrul acestei campanii, DENT ESTET organizează concursul “Re-Zâmbeşte!” pentru a încuraja oamenii să zâmbească din nou, fără reţineri din cauza unor posibile afecţiuni dentare.  Concursul se va desfasura în perioada 27 februarie – 25 martie, având un premiu în valoare de 5.000 euro ce constă în servicii de implantologie dentară. Concursul “Re-Zâmbeşte!” se bucura de sprijinul unor renumiţi bloggeri. Mai multe informaţii despre concurs pot fi găsite pe www.dentestet.ro 

DENT ESTET a realizat la începutul anului un studiu de piaţă privind obiceiurile de consum ale românilor în ceea ce priveşte serviciile stomatologice.
Majoritatea respondenţilor acestui sondaj (46%) au declarat că intră într-un cabinet stomatologic o dată pe an, 25% îşi vizitează medicul dentist la un interval de 1-3 ani, iar 22% îşi fac controale stomatologice o dată la 1-6 luni. Totodată, 70% dintre persoanele intervievate au declarat că obişnuiesc să meargă la un cabinet în locul unei clinici dentare, chiar dacă la cabinet nu beneficiază de servicii complete şi de dentişti specializaţi în toate ariile stomatologice.

Campania “Alege corect din prima!” se desfăşoară în mediul online, media specializată în sanatate, pe site-ul www.dentestet.ro, blogul www.smilemakeover.ro şi în grupul de clinici DENT ESTET.

Grupul de clinici DENT ESTET este lider de piaţă în servicii medicale stomatologice, având o tradiţie de peste 12 ani. Grupul înglobează 4 clinici dentare, dintre care una destinată exclusiv copiilor - DENT ESTET 4 KIDS, toate oferind servicii dentare complete efectuate de o echipă de medici experţi, având la dispoziţie cea mai avansată tehnologie din domeniul stomatologic.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//