• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Romtelecom a lansat aplicatia My Account

Romtelecom a lansat aplicatia My Account

Toti clientii companiei pot afla online detalii despre factura Romtelecom, precum si alte informatii in legatura cu serviciile folosite, prin noua aplicatie My Account, care este destinata in primul rand imbunatatirii interactiunii dintre companie si clientii sai. 
 
My Account este o aplicatie interactiva, usor de utilizat, care ofera in timp real informatii despre facturi, optiunile activate, adresa de e-mail Clicknet a unui client Romtelecom si, de asemenea, despre data si locul unde a fost facuta ultima plata a unei facturi Romtelecom. Aceasta aplicatie este disponibila fara nicio taxa pentru toti clientii care isi doresc un control riguros al serviciilor de comunicatii.

Utilizand My Account un client poate vizualiza ultimele sase facturi, anexele corespunzatoare acestora, precum si convorbirile efectuate intr-o perioada data. Aplicatia permite clientilor sa verifice convorbirile realizate si in intervalul orar in care acestea nu se tarifeaza sau traficul dintre doua date specificate.

Mai mult, aplicatia ofera clientilor posibilitatea de a-si schimba parola pentru contul de e-mail Clicknet si de a semnala un deranjament, daca este cazul, precum si de a vizualiza evolutia rezolvarii acestuia. De asemenea, clientii pot solicita online anumite servicii sau pot transmite sugestii.

"Clientul pe locul 1 nu inseamna doar oferte atractive, ci si o experienta placuta cu Romtelecom, inclusiv in spatiul online. Aplicatia My Account poate oferi o astfel de experienta prin caracteristicile sale de interactivitate, usurinta in utilizare si transparenta. Aplicatia este dezvoltata continuu astfel incat sa aduca si mai multe facilitati online clientilor sai", a declarat Yorgos Ioannidis, director general Romtelecom.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//