• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Amway depaseste 10,9 miliarde USD in vanzari in 2011

Amway depaseste 10,9 miliarde USD in vanzari in 2011

Amway a anunţat vânzări globale de peste 10,9 miliarde dolari în exerciţiul financiar încheiat la 31 decembrie 2011. Rezultatele reprezintă o creştere de 17% comparativ cu vânzările anuale de 9,2 miliarde dolari înregistrate în 2010. Acesta este al şaselea an consecutiv de creştere pentru companie, care a raportat o creştere a vânzărilor în 11 din ultimii 12 ani.

Cu peste 50 de ani de experienţă, compania deţine acum poziţia de lider în domeniul vânzărilor directe, pe pieţe cheie precum China, India, Japonia şi Thailanda, fiind recunoscută ca lider mondial în industria sa. Pe fondul câştigurilor substanţiale din 2011, Amway a înregistrat şi o creştere totală a cotei de piaţă de peste 10%.

„De mai bine de 50 de ani, la nivel global, şi de 15 ani în România, Amway a contribuit la îmbunătăţirea vieţii oamenilor,  oferindu-le acestora posibilitatea de a-şi dezvolta o afacere pe cont propriu, susţinută de mărci puternice şi produse inovatoare. Succesul nostru se datorează milioanelor de distribuitori Amway din întreaga lume, care îşi urmează obiectivele prin intermediul unei afaceri Amway”, a declarat Steve Van Andel - Preşedinte.

Peste 3 milioane de oameni din întreaga lume comercializează produse AMWAY în peste 80 de ţări şi teritorii.

Pe lângă sprijinirea Întreprinzătorilor săi, Amway acţionează ca un susţinător neobosit al industriei de vânzări directe la nivel mondial, dar şi în pieţele în care operează. Managerii executivi din companie deţin peste 50 din poziţiile de conducere ale asociaţiilor de vânzări directe la nivel global.

Investiţiile în mărcile globale NUTRILITE şi ARTISTRY, care sunt adevărate motoare de creştere, i-au ajutat pe distribuitorii Amway să genereze vânzări record în categoriile nutriţie şi frumuseţe.

În prezent, NUTRILITE este marca numărul 1 în lume de vitamine şi suplimente alimentare, fiind lider în vânzări la categoria de produse pentru nutriţie, apropiindu-se de cifra de 4,7 miliarde dolari în 2011. Vânzările pudrei de proteine NUTRILITE şi ale DOUBLE X un supliment alimentar cu vitamine, minerale şi fitonutrienţi, au înregistrat peste o treime din vânzările acestei game de produse. Lansările majore de produse NUTRILITE de anul trecut au inclus suplimentele Memory Builder, Vitamina C Plus cu eliberare prelungită şi pudra de proteine din plante.

Produsele de frumuseţe şi îngrijire personală au generat, anul trecut, vânzări de aproape 2,8 miliarde dolari, în principal datorită mărcii ARTISTRY, aflată printre primele mărci de cosmetice premium din lume ** şi lider pe piaţa chineză, care înregistrează o creştere rapidă. Serul regenerant pentru ten ARTISTRY Intensive, lansat în 2011 la nivel mondial, a fost primul produs dintr-o nouă gamă de produse de îngrijire a tenului la domiciliu, care oferă beneficii comparabile tratamentelor din clinicile de cosmetică profesionale.

Vânzările de produse pentru întreţinerea locuinţei s-au ridicat la 2,2 miliarde dolari, fiind impulsionate de vânzările puternice ale gamelor de produse eSpring - Sistem de tratare a apei, şi AMWAY HOME. Vânzările de produse din celelalte game care nu se încadrează în categoriile de suplimente alimentare, frumuseţe sau îngrijirea locuinţei au atins nivelul de 600 milioane dolari în 2011.

Amway este o companie globală care gândeşte şi acţionează local, fiind puternic angajată să facă o diferenţă în ţările şi oraşele în care operează.

Aflată la cea de-a noua ediţie, Campania AMWAY ONE BY ONE pentru Copii a oferit o platformă unică pentru ca Întreprinzătorii şi angajaţii  la nivel mondial să ajungă la 1,5 milioane de copii în dificultate, prin donaţii cumulate de 25 milioane dolari şi 200.000 de ore de voluntariat în 2011. Din 2003, campania a ajutat peste 9,5 milioane de copii, cu suma de 166 milioane dolari şi 2,5 milioane de ore de voluntariat.

În cadrul acestui program, in ultimii doi ani, Amway România, cu sprijinul Întreprinzătorilor sai, a donat maternităţii Polizu, parte a „Institutului Alfred Rusescu”, un aparat medical de înaltă tehnologie, conceput în special pentru secţiile de neonatologie şi adresată în principal nou-născuţilor cu afecţiuni cardiace, precum şi 11.000 dolari Asociaţiei de Sprijin a Copiilor Handicapaţi Fizic din România. În cadrul mişcării naţionale „Milioane de Oameni, Milioane de Copaci” Amway România şi-a adus contribuţia la protecţia mediului, prin implicarea voluntarilor săi, care au plantat 100 de copaci  în Bucureşti.

Cu vânzări globale de 10,9 miliarde dolari în 2011, Amway este una dintre cele mai mari companii de vânzări directe din lume.

Fondată în 1959 şi având sediul în Statele Unite (Ada, Michigan), Amway oferă produse de consum şi oportunităţi de afaceri în peste 80 de ţări şi teritorii din întreaga lume, prin intermediul a peste 3 milioane de Întreprinzători, care îşi dezvoltă propria afacere. Mărcile cu cele mai mari vânzări ale Amway sunt suplimentele alimentare NUTRILITE, produsele de cosmetică şi de machiaj ARTISTRY şi sistemul de tratare a apei eSpring. Având peste 20.000 de angajaţi în întreaga lume, compania Amway este deţinută de familiile Van Andel şi DeVos şi este condusă de Steve Van Andel, Preşedinte al Consiliului de Administraţie, şi Doug DeVos, Preşedinte. În plus, compania este coordonată de un Consiliu de Administraţie condus de membri ai celor două familii şi de către doi directori externi. Compania furnizează servicii de dezvoltare şi fabricare a produselor, precum şi servicii logistice, prin intermediul Access Business Group şi Alticor Corporate Enterprises.

Cu sediul central în Bucureşti, Amway România şi-a început activitatea în anul 1997. Amway România oferă în prezent peste 600 de produse de înaltă calitate pentru cei peste 40.000 Întreprinzători şi clienţi în întreaga ţară. Urmând strategia globală de modernizare, Amway România a făcut recent o investiţie importantă într-un nou Business Center care se va deschide în cursul lunii martie.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//