Anul 2011 a fost un an de succes pentru PointPark Properties. În ~ Europa, P3 a închiriat o suprafată totală de 472,750 mp de spatii pentru ~ depozitare si a finalizat patru constructii noi. Acest lucru reprezintă o crestere ~ de 104 ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
PointPark Properties - crestere de 104% a tranzactiilor, in 2011

Anul 2011 a fost un an de succes pentru PointPark Properties. În Europa, P3 a închiriat o suprafată totală de 472,750 mp de spatii pentru depozitare si a finalizat patru constructii noi. Acest lucru reprezintă o crestere de 104 % a tranzactiilor fată de aceeasi perioadă a anului precedent.
“În ciuda faptului că anul trecut economia nu a fost una tocmai favorabilă, 2011 a fost pentru P3 unul dintre cei mai buni ani. Suprafata totală închiriată demonstreză interesul clientilor nostri pentru spatiile de înaltă calitate în parcurile logistice din Europa ale P3,” a declarat Ian Worboys, CEO -ul P3.
Printre cele mai mari realizări se numară finalizarea unei unităti de productie si depozitare de clasă A pentru PF Concept în PointPark Poznan. Datorită finisajelor ecologice, acest proiect Build-To-Suit a primit premiul “BREEAM application in-process” oferit de EuropaProperty. Alte tranzactii importante includ închirierea unui spatiu pentru depozitare către compania Luís Simoes în parcul P3 Alovera, Spania; contructia unui proiect Build-To-Own pentru Audia Plastics în Trnava-Voderady, Slovacia; si a unui depozit pentru Schnellecke Slovacia în PointPark Bratislava din Lozorno, Slovacia. Parcul logistic de înaltă clasă, PP Bratislava, a primit premiul pentru “Best Warehouse / Logistics Development” în cadrul galei CIJ Awards.
Ian Worboys, CEO -ul P3, a adăugat: “În ciuda contextului economic dificil prin care trec statele din zona euro, această crestere privind numărul si suprafetele tranzactionate a fost foarte satisfacătoare. Cererea de spatii de depozitare de clasă A în locatii cheie, este uneori greu de satisfacut datorita ofertei reduse sau chiar inexistente. Dezvoltatorii nu au mai construit speculativ spatii pentru depozitare de aproape 3 ani. Spatiile de clasă A construite în perioada de “boom” au fost deja închiriate aproape în totalitate. Un exemplu relevant de acest fel avem în Slovacia unde procentul de spatii neocupate este estimat de agentii imobiliari la 3 %. Acest procent reprezintă cererea totală pe o perioadă de 4-6 luni. Mai există si zone dificile în anumite tari cum ar fi Franta si Spania unde oferta este mult mai mare decât cererea, însa chiar si acolo se încheie tranzactii. Vedem anul 2012 ca o continuare a succesului din 2011 al P3.”
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info