• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

British Airways a lansat On Business

British Airways a lansat On Business

British Airways a lansat in luna septembrie 2008, On Business, programul de loialitate dedicat in exclusivitate intreprinderilor mici si mijocii din Romania. On Business este creat pentru a ajuta companiile cu minim trei angajati care calatoresc sa profite de bugetul alocat calatoriilor, acumuland puncte ce pot fi utilizate pentru a cumpara bilete in plus sau pentru a calatori la o clasa superioara.

Reprezentand 99% din numarul estimat de 19,3 milioane de companii din Uniunea Europeana, intreprinderile micro, mici si mijlocii sunt importante din punct de vedere economic si pentru multe dintre aceste companii, gestionate de insusi fondatorul lor, cheltuielile aferente calatoriilor reprezinta, dupa salarii, costul indirect cel mai ridicat.

Prin inscrierea in programul On Business, companiile mici isi pot folosi bugetul alocat calatoriilor pentru a zbura mai mult sau pentru a oferi angajatiilor zboruri la clase superiore. De exemplu, opt zboruri dus-intors la clasa Club Europe din Bucuresti catre Londra vor acumula suficiente puncte pentru un zbor gratis Bucuresti-Londra la clasa Euro Traveller; zburand de cinci ori la clasa Club World spre Orientul indepartat se acumuleaza suficiente puncte pentru a calatori de la clasa Club World la clasa First, la al saselea zbor de retur din Orientul indepartat.

Companiile membre On Business acumuleaza puncte pentru zborurile rezervate si efectuate de catre toti angajatii inregistrati. Punctele sunt inregistrate intr-un cont dedicat On Business pe care administratorul On Business stabilit de catre companie il gestioneaza prin site-ul ba.com. Punctele acumulate de catre toti calatorii pot fi apoi folosite pentru a cumpara bilete sau pentru a zbura la o clasa superioara, in functie de cerintele companiei.

Scopul programului este de a sprijini nevoile legate de calatorie ale intreprinderilor mici si mijlocii care nu beneficiaza de programe corporatiste, acesta derulandu-se in paralel cu programul existent de loialitate Executive Club, astfel directorii si executivii top profita de ambele programe si pot in continuare acumula mile si puncte de loialitate atunci cand calatoresc cu British Airways.

"On Business este un instrument ideal pentru bugetele intreprinderilor mici si pentru angajatii acestora care calatoresc regulat. Companiile beneficiaza de posibilitatea de a-si trimite personalul gratis, sau la o  clasa superiora, la o intalnire cu un client, profitand in acelasi timp de beneficiile individuale oferite de programul Executive Club, care permite accesul la saloanele de asteptare si alte servicii, si acumuland mile BA pentru uz personal", a declarat Emil Delibashev, Commercial Manager BA pentru Romania si Bulgaria.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//