• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012

Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012

Piaţa de leasing operaţional a crescut în 2011 cu 17% faţă de perioada similară a anului anterior, atingând 37.397 de unităţi, faţă de 31.923 înregistrate la sfârşitul lui 2010.

Conform datelor centralizate de ASLO, în topul primelor 5 companii membre, în funcţie de numărul de autovehicule administrate, intră: ALD Automotive, cu 18% cotă de piaţă şi o flotă de 6.705 unităţi, LeasePlan România, cu 17% cotă de piaţă şi o flotă de 6.267 de unităţi, Porsche Mobility, cu 16% cotă de piaţă şi 5.888 autovehicule, Arval Service Lease România, cu 12% cotă de piaţă şi 4.362 de unităţi şi FMS, cu 2.412 autovehicule şi o cotă de piaţă de 6%. Pentru 2012, se estimează o creştere de 15% a pieţei, până la o valoare totală de 43.000 de unităţi atinse.


"În 2012, în condiţiile în care economia se aşteaptă să înregistreze  o creştere de până la 1%, iar piaţa auto s-ar putea menţine la nivelul anului 2011, piaţa de leasing operaţional ar putea să crească cu aproximativ 15-20% datorită reducerilor de costuri prin externalizare. Creşterea poate proveni atât din dezvoltatea organică a flotelor clienţilor actuali, cât şi din faptul că tot mai multe firme văd avantajele leasingului operaţional şi apelează la acest serviciu cu încredere”, a declarat Bogdan Apahidean, Preşedinte ASLO.
 

În structura serviciilor solicitate anul trecut pentru companiile membre ASLO, reprezentând 89% din piaţă, dominante au fost serviciile complete de leasing operaţional (finanţare şi management de flote), cu o cotă de 70.8%, în crestere cu 3,2% faţă de 2010, urmate de serviciile de management de flote - 20.3% şi de cele de leasing operational (exclusiv finanţare) – 9.5%, ambele în uşoară scădere faţă de 2010.

Anul trecut, au fost înmatriculate aproximativ 9.945 autovehicule prin leasing operaţional, reprezentând 12% din înmatriculările de autoturisme şi autovehicule comerciale uşoare, în creştere cu 17% faţă de 2010.

În 2011, ASLO a iniţiat o serie de acţiuni pentru crearea unor canale de comunicare cu partenerii de afaceri şi cu autorităţile. Asociaţia, înregistrată la Ministerul de Finanţe, monitorizează constant schimbările legislative legate de leasingul operaţional supuse dezbaterii publice pe site-ul Ministerului cu scopul de a trimite propuneri. În plus, Asociaţia urmăreşte şi analizează reglementările care vizează domeniul auto şi fiscal pentru a face recomandări pe marginea proiectelor şi documentelor legislative. În prezent, ASLO participă împreună cu Asociaţia Societăţilor Financiare din România - ALB la dezbaterea publică asupra modificării OUG nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice.

Asociaţia Societăţilor de Leasing Operaţional (ASLO) a devenit funcţională în martie 2011 şi este o asociaţie profesională, neguvernamentală, non-profit şi apolitică, înfiinţată pe 17 noiembrie 2010,  în conformitate cu legile din România. Membrii cu drepturi depline ai ASLO sunt principalele companii de leasing operaţional de pe piaţa românească: ALD Automotive, Arval Service Lease România, DiRENT Group, Fleet Management Services, LeasePlan România, Porsche Mobility, Alexandros Long Term Rental, BT Finop Leasing, Hertz Lease, RCI Finanţare România, Unicredit Leasing Fleet Management, iar cei patru membri asociati sunt: Autonom Rent a car, Marsh Broker de Asigurare-Reasigurare, EurotaxGlass’s România şi SGS România. Asociaţia este deschisă tuturor companiilor de profil interesate.
 
ASLO îşi propune să promoveze conceptul de leasing operaţional şi să susţină cele mai bune practici în industrie fiind o interfaţă eficientă între comunitatea pe care o reprezintă şi comunitatea de afaceri şi autorităţi, protejând în acelaşi timp interesele membrilor săi.

Conducerea Asociaţiei este asigurată în prezent de domnul Bogdan Apahidean, director general LeasePlan România, în calitate de preşedinte şi de domnii Christian Busch, director general Arval Service Lease Romania şi Daniel Ivan, director general Fleet Management Services, în calitate de vicepreşedinţi.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//