• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

HyperActive a demarat campania de pre-lansare a lui Renault Koleos in Romania

HyperActive a demarat campania de pre-lansare a lui Renault Koleos in Romania

"4x4 sanse sa castigi o excursie la Salonul Auto de la Paris" este sloganul cu care se prezinta campania de pre-lansare a primului Crossover Renault in Romania - Koleos, demarata in data de 6 august de Renault Romania impreuna cu HyperActive.

Conceptul campaniei este reflectat de site-ul dedicat www.AventuraKoleos4x4.ro - care ofera vizitatorilor oportunitatea de a se inscrie in competitia pentru a castiga 4x4 bilete la Salonul Auto de la Paris din octombrie 2008 si asista in premiera la lansarile auto ale anului.

Cele 4x4 variante de castig puse la dispozitia utilizatorilor pe site-ul dedicat sunt: "Caravana", "Drive test", "Quiz Renault" si "Echipa Koleos", fiecare avand un mecanism diferit de concurs. Dupa inregistrare, utilizatorii vor trebui fie sa raspunda la intrebari legate de istoria Renault, fie sa identifice traseul corect al caravanei Koleos din Romania, sa se inscrie pentru un drive test in luna septembrie sau sa demonstreze ca sunt o echipa unita, ai carei membri vor alege aceeasi echipare pentru un Koleos. Fiecare utilizator se va putea inscrie in fiecare din cele 4 concursuri o singura data, avand astfel 4 sanse de a castiga.

Concursurile desfasurate pe site-ul oficial www.AventuraKoleos4x4.ro vor fi sustinute de o campanie online de bannere si de Google Adwords.

HyperActive a castigat contul Renault in urma unui pitch derulat pe parcursul lunii iulie 2008, pitch la care au participat mai multe agentii online importante de pe piata.

"Am ales abordarea si conceptul propuse de HyperActive deoarece reprezinta foarte bine valorile brandului Koleos si obiectivele pe care ni le-am propus pentru aceasta pre-lansare. Experienta relevanta in proiecte de acest gen a membrilor HyperActive a reprezentat un argument puternic in favoarea deciziei de a realiza acest proiect impreuna", a declarat Elena Buhus, Manager Marketing Relational Renault Romania.

"Colaborarea cu Renault ne bucura foarte mult. Strategia,conceptul precum si toate celelalte elemente necesare acestei campanii au reprezentat o provocare pentru noi mai ales din punctul de vedere al timpului extrem de scurt pe care l-am avut la dispozitie pentru implementare. www.AventuraKoleos4x4.ro este un proiect care ne-a placut si in care am crezut de cand am primit brieful. Suntem foarte multumiti de rezultatul final si credem ca va reusi sa atinga toate obiectivele agreate impreuna cu reprezentantii Renault Romania", a declarat Alex Visa, Managing Partner HyperActive.

Echipa care a contribuit la realizarea acestei campanii este alcatuita din Elena Buhus, Manager Marketing Relational Renault, Ioana Stirbu, Responsabil Marketing Internet Renault, Ruxandra Dragomirescu, Responsabil Marketing Relational Renault iar din partea HyperActive, Iulia Serbulea, Senior Account Manager, Alecs Stan, Creative Director, Ovidiu Boc, Development Director si Marian Strainu, Online Media Director.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//