• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

MasterCard premiaza posesorii cardurilor Maestro

MasterCard premiaza posesorii cardurilor Maestro

MasterCard Europe desfasoara pana pe 19 octombrie 2008 o campanie promotionala in 8 mall-uri din 6 orase mari ale tarii: Bucuresti, Timisoara, Cluj, Iasi, Constanta si Brasov. Sub sloganul: "Cash? Timpul lui s-a scurs. Maestro – Noul cash", campania urmareste educarea consumatorilor in privinta beneficiilor oferite de cardurile de plata.

Posesorii cardurilor Maestro sunt incurajati sa realizeze tranzactii la comercianti si astfel pot castiga premii pe loc sau pot participa la marea extragere, care va avea loc la sfarsitul campaniei. Valoarea totala a premiilor depaseste 300.000 RON.

"Prin aceasta campanie, ne propunem sa continuam seria de proiecte dedicate educarii posesorilor de carduri", a declarat Denisa Mateescu, General Manager pentru Romania si Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe. "Cardurile Maestro reprezinta o metoda de plata sigura si rapida pentru cumparaturile zilnice si, in plus,  consumatorii nu mai trebuie sa-si faca probleme in privinta restului si a monedelor. De asemenea, ei ar trebui sa stie ca bancile nu percep niciun comision pentru platile cu cardul la comerciantii din tara", a adaugat Denisa Mateescu.

Mecanismul promotiei este foarte simplu. In fiecare mall, o echipa formata din 3 promoteri imbracati in costume inscriptionate cu logo Maestro, va informa clientii ca pot castiga premii pe loc, daca utilizeaza cardurile Maestro la plata cumparaturilor. Toti participantii la promotie au sansa de a castiga si unul dintre cele 8 mari premii, in valoare de 8.800 de RON fiecare. Banii vor fi cheltuiti pentru o ora de cumparaturi la mall. Pentru a se inscrie la tombola, posesorii de carduri Maestro, care vor efectua tranzactii la comercianti in perioada campaniei, trebuie sa completeze un formular cu datele personale.

Nu exista o valoare minima a cumparaturilor pentru a putea participa la promotie si nici un numar impus de tranzactii. Practic, pentru fiecare chitanta, posesorii cardurilor Maestro pot completa un cupon la tombola pentru marele premiu. in plus, pentru fiecare achizitie cu cardul, posesorii vor primi un premiu instant: o jucarie pentru curatarea monitorului, o cana din inox sau un suport de CD-uri.

Campania este sustinuta prin postere, reclame in presa scrisa, fluturasi, pliante la sediile bancilor participante si spoturi radio.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//