• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

The Money Channel a lansat AdCouture

The Money Channel a lansat AdCouture

Postul de televiziune de business The Money Channel a lansat AdCouture, prima emisiune de informatie si analiza, care trateaza subiecte legate de piata de media&advertising din perspectiva business-ului.

Sustinuta de IQads si prezentata de Serban Ciusca, emisiunea se va difuza in fiecare luni, incepand cu ora 23:00 si va fi reluata sambata si duminica, la ora 11:00 si 21:00.

AdCouture isi propune sa devina locul de intalnire al industriei de media&advertising, dar joaca si rolul de a informa comunitatea de business cu privire la toate aspectele legate de promovare. Emisiunea se adreseaza specialistilor din agentiile de publicitate, agentii de media si relatii publice, departamente de marketing, managerilor din companiile mici si mijlocii, preocupati de comunicarea propriilor marci, viitorilor specialisti, studenti de la facultatile de profil, interesati sa lucreze in industria de media&advertising.
 
Structura sa cuprinde trei rubrici: "Adnews", "Hot Spot" si "Insider". "AdNews" prezinta cele mai noi si mai importante stiri din industria de publicitate si media locala, dar si internationala. "Hot Spot" este o analiza de tip dezbatere, cu invitati, care va aduce in prim plan cele mai fierbinti subiecte ale saptamanii. "Insider" este o rubrica de tip interviu, care isi propune sa vorbeasca despre business cu oameni marcanti ai industriei de advertising, de la manageri de agentii, directori de creatie, persoane care au castigat premii, freelanceri foarte cunoscuti pana la invitati din strainatate.

"Imi va placea la butoanele acestei emisiuni saptamanale si ma bucur sa am alaturi o echipa extraordinara: The Money Channel  si IQads. Anul acesta IAA (International Advertising Assoiciation) a introdus un nou eveniment anual "Premiile de excelenta in publicitate". Am fost incantat sa fiu organizatorul acestui eveniment: "Sa-i fac un costum croitorului"...Pana acum piata publicitatii a cautat valoarea, prin manifestari ca Ad Print, Ad'or sau Effie. Acum putem vorbi iata de Excelenta. Pe o astfel de piata, AdCouture e onorata sa intre!", a declarat Serban Ciusca.

Prima editie a emisiunii AdCouture, care se va difuza in seara de 22 septembrie 2008, incepand cu ora 23:00, vine cu invitati de top din industria de publicitate: Stefan Iordache, copropietar al grupului de firme Leo Burnett&Taget si Teddy Dumitrescu, copropietar al grupului de firme Focus Publicis. Invitat al rubricii "Hot Spot", Stefan Iordache va vorbi despre rebrandingul cafelei Elite, iar in cadrul rubricii "Insider" veti putea urmari un interviu in exclusivitate cu Teddy Dumitrescu. Acesta va vorbi despre intrarea contului Orange in portofloliul Publicis si cea mai noua campanie semnata de companie pentru operatorul de telefonie mobila.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//