Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
  • EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro

Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro

Piata reducerilor de grup din România a cunoscut o crestere fulminantă pe tot parcursul anului 2011. Peste 350.000 de utilizatori au cumpărat vouchere în valoare de peste 18 milioane de euro.

Redutti.ro, cel mai mare agregator al cupoanelor de reduceri din România, a analizat numărul de vouchere cumpărate în ultimele 12 luni si a pus la punct “Retrospectiva anului 2011 în Piata Reducerilor de Grup”.

Cifrele sunt extrase din sistemul de monitorizare “Daily Deals Dashboard”, sistem unic de referintă pentru Top 30 jucători din piata reducerilor din România.

În 2011:

- s-au făcut 45.000 de manichiuri prin vouchere de reduceri

- s-au făcut 2 milioane de minute de masaj

- s-au vândut 684 de tablete Kindle

- au mers la munte în România 60.000 de persoane, 20.000 la mare, 24.000 în Italia, 16.000 în Bulgaria

- 6.000 au vizitat Paris-ul, 4000 Venetia

- 50.000 de români au fost la stomatolog cu voucher de reduceri

- 22.000 de persoane si-au verificat vederea

- s-au servit 240.000 de mese la restaurant

- 28.000 de persoane s-au reapucat de fitness, 11.500 au fost la biliard, 8.000 au început cursuri de dans

- 20.000 de masini au fost spălate cu vouchere

- s-au făcut 6.000 de revizii auto

Din cei peste 3.000 de parteneri ai anului 2011, 62% au rulat cel putin 2 oferte, pe când 30% au ofertat de cel putin 5 ori.

Pentru a veni în sprijinul consumatorului de reduceri, Redutti lansează astăzi sectiunea Redutti Locuri – reprezentând o bază de date a furnizorilor care au generat vouchere în 2011. Noua sectiune oferă consumatorului posibilitatea de a scrie review-uri si de a descoperi locuri noi pe baza recomandărilor venite de la ceilalti utilizatori. Persoanele care adaugă comentarii în perioada 11 ianuarie – 8 februarie pot câstiga săptămânal un premiu în valoare de 200 de LEI.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//