• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Hyundai Elantra a adjudecat cel mai important titlu nord american: Masina Anului 2012

Hyundai Elantra a adjudecat cel mai important titlu nord american: Masina Anului 2012

Hyundai Elantra a fost declarata Masina Anului 2012 in America de Nord. Un juriu independent, compus din 50 de jurnalisti de specialitate, a evaluat toate masinile lansate in cursul anului 2011 si a votat Hyundai Elantra drept castigatoare. Premiul a fost anuntat in cadrul conferintei de presa dedicate Salonului International Auto de la Detroit, editia 2012.

Membrii juriului au analizat peste 50 de modele nou lansate in piata auto pe parcursul anului 2011, selectand lista finalistelor - compusa din Hyundai Elantra, Ford Focus si Wolkswagen Passat.

Decizia finala a juriului nord american a pozitionat Elantra drept lider detasat in fata celor doua concurente reputate. Clasarea reprezinta a doua victorie Hyundai Elantra in fata Ford Focus intr-o competitie internationala, dupa ce in urma cu mai putin de o luna Hyundai Elantra a adjudecat titlul “Autobest 2012”.

Hyundai Elantra a cumulat un punctaj de 174 puncte, in timp ce adversarii sai au atins pragurile de 161 puncte – Volkswagen Passat si respectiv 155 puncte – Ford Focus. 

Competitia Masina Anului 2012 in America de Nord recunoaste si identifica cele mai importante modele nou lansate pe piata. Modelele castigatoare reprezinta repere in cadrul segmentelor din care fac parte la nivel de inovatie, confort, design, siguranta, manevrabilitate, satisfactia clientului si raport calitate - pret.

“Hyundai Elantra este o masina cu accente sport, totodata eleganta. Calitativa si in acelasi timp accesibila. Curajoasa, dar sigura. Elantra intruneste o serie de paradoxuri, iar fiecare dintre acestea reprezinta argumentele principale ale noii game Hyundai,” a concluzionat Jayne O’Donnell, membru al juriului si reprezentant al publicatiei USA Today.

 
Hyundai Auto Romania, parte a Grupului Tiriac, este reprezentantul marcii Hyundai in Romania din anul 1994 si aduce pe piata nationala 10 modele Hyundai, atat din gama autoturismelor, cat si din cea a autovehiculelor comerciale usoare.

Fondata in 1967, Hyundai Motor Co. s-a transformat in Hyundai-Kia Automotive Group, care este cotat drept al cincilea producator auto la nivel mondial incepand din anul 2007.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//