• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Campania de reduceri - din 15 ianuarie 2012, in Bucuresti Mall si Plaza Romaniei

Campania de reduceri - din 15 ianuarie 2012, in Bucuresti Mall si Plaza Romaniei

Pe 15 ianuarie 2012, Bucuresti Mall si Plaza România, două dintre cele mai importante centre comerciale ale capitalei dau startul reducerilor de iarnă.

Ca în fiecare an, luna ianuarie aduce în prim plan pentru pasionatii de shopping perioada de solduri.

Cei care tânjesc după colectiile toamnă/iarnă 2011 ale celor mai renumite brand-uri din România vor beneficia de discount-uri de 20-25%, unele ajungând chiar la 50-70%, în limita stocului disponibil. La start s-au aliniat marile magazine precum Zara, Mango, Stefanel, Tommy Hilfiger, Lacoste, H&M, Promod, Polo Garage, Motivi, BSB, Musette, Sephora, Debenhams si nu numai.

„Pentru vizitatorii Bucuresti Mall si Plaza Romania nu este doar SALES. Pe lângă ocazia de a-si completa garderoba cu tendintele sezonului trecut la preturi atrăgătoare, dorim să recreăm o atmosferă proaspată, de început de an, un spatiu dedicat timpului liber petrecut într-o manieră inedită – expozitii interesante atât pentru cei mari cât si pentru cei mici, jocuri interactive, premiere cinematografice,  concursuri, concerte si multe alte oportunităti de quality time”, a declarat Sinan Okumus, Marketing & Sales Director.

Pentru marile firme, reducerile înseamnă lichidarea stocurilor din colectia anterioară, dar si o sansă de a se detasa în piată, de a se promova mai intens, de a deveni addictive, prezentându-si produsele la preturi mai competitive si câstigând astfel clienti noi care vor reveni si în lansări de colectii sau în alte campanii.

Compania Anchor Grup, prezentă în România din 1997, este unul dintre cei mai puternici jucători de pe piata imobiliară, cu un portofoliu vast de proiecte de retail, residence si clădiri de birouri: Bucuresti Mall, primul centru comercial modern din România; Plaza România, cea mai populară destinatie pentru cumpărături si distractie din Bucuresti, Shopping MallDova, centru comercial deschis în Chisinău, Republica Moldova, Anchor Plaza, prima clădire de birouri de clasă A integrată cu un centru comercial si InCity Residences, ansamblu rezidential situat în centrul orasului. Valoarea totală a investitiilor se ridică la circa 250 mil EUR, continuându-se dezvoltarea unor proiecte de anvergură si extinderea platformei de servicii.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//