• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Ericsson la editia 2012 a Targului International de Electronice CES, in Las Vegas

Ericsson la editia 2012 a Targului International de Electronice CES, in Las Vegas

În prima zi a târgului Consumer Electronics Show desfăsurat la Las Vegas, Ericsson va sustine o serie de seminarii cu tema Entertainment Matters ce vor reuni mai multi manageri de top din industria de divertisment. Hans Vestberg, presedinte si CEO al Ericsson, va vorbi în fata publicului adunat la CES în a doua zi a evenimentului, pe data de 11 ianuarie 2012.

Ideea dispozitivelor care comunică între ele într-o lume permanent conectată va reprezenta unul dintre cele mai importante subiecte dezbătute în cadrul editiei din acest an a CES, cel mai mare eveniment al industriei de electronice din lume. În timpul acestui eveniment, Hans Vestberg, presedinte si CEO al Ericsson (NASDAQ: ERIC), le va vorbi participantilor despre viziunea companiei suedeze de a conecta echipamentele electronice la Internet si, apoi, de a le conecta între ele pentru a simplifica viata utilizatorilor.

Unul dintre cele mai importante puncte de discutie pentru Vestberg se referă la oportunitătile economice si sociale ce apar în momentul în care toate dispozitivele pot comunica între ele, el urmând să dea mai multe exemple în acest sens din diferite industrii, nu doar din industria de telecomunicatii.

În plus, Ericsson va organiza si o serie de seminarii cu titlul „Entertainment Everywhere – The Reinvention of an Industry”, seminarii la care vor participa reprezentanti ai industriei internationale de divertisment ce vor discuta despre schimbarea modelelor de business ca urmare a popularitătii în crestere a solutiilor de mobilitate si a conectivitătii broadband. Vorbitorii invitati de Ericsson la aceste evenimente ocupă functii de conducere în companii importante din zona de media si divertisment, cum ar fi Warner Bros. Television, Sony Music, Pandora si ad Tech. Cele trei sesiuni organizate de compania suedeză au ca scop deschiderea unor dezbateri publice privind modalitatea în care mobilitatea si conectivitatea permanentă pot schimba viitorul industriei de divertisment.

În acelasi timp, la standul Ericsson deschis publicului pe toată durata desfăsurării CES vor avea loc mai multe demonstratii practice ale solutiilor companiei. Printre acestea se numără: 

Copacul conectat la Internet

Copacul Ericsson conectat la Internet poate identifica miscarea oamenilor în jurul său prin modificările câmpului electromagnetic si foloseste conexiunea la Internet pentru a trimite mesaje pe Twitter prin pentru a comunica cu acestia (#ConnectedTree). Acest copac poate, de asemenea, să reactioneze la prezenta si miscarea oamenilor din jurul său prin muzică, poate vorbi cu acestia sau poate să aprindă si să stingă lumini.

Demo „Social Web of Things”

Demonstratia „Social Web of Things” realizată de Ericsson Research urmăreste să arate faptul că, în general, oamenii nu interactionează usor cu retele tehnice si nici nu se simt foarte comod dacă sunt nevoiti să le administreze. De aceea, Ericsson crede că cea mai bună solutie ar fi reorganizarea „Internetului lucrurilor”, modul în care diferite dispozitive se conectează la Internet, sub forma unei retele umane. În mod incontestabil, toti avem o relatie specială cu lucrurile pe care le detinem, iar acestea, la rândul lor, stabilesc anumite relatii între ele. Perspectiva propusă de Ericsson reprezintă un posibil viitor în care lucrurile au „prieteni” si le pot transmite acestora mesaje, pot urmări feed-uri de stiri în timp real si pot chiar purta conversatii cu acestia.

Conectivitate în domeniul de sănătate

Posibilitatea de a te conecta la Internet oricând si de oriunde, având astfel acces în timp real la informatii, poate modifica substantial o întreagă industrie. În industria de sănătate spre examplu, furnizorii de servicii de telecomunicatii pot folosi retelele existente pentru a le oferi doctorilor posibilitatea să comunice direct, prin video, cu pacientii lor, îmbunătătind astfel calitatea îngrijirilor medicale pe care le oferă. În cadrul CES, Ericsson va demonstra modul în care abilitătile sale de integrare de solutii pot sustine implementarea si dezvoltarea rapidă a acestui tip de servicii.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//