• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Grupul Lowe - program de internship inLowe in parteneriat cu SNSPA

Grupul Lowe - program de internship inLowe in parteneriat cu SNSPA

Grupul Lowe lansează în parteneriat cu SNSPA, Facultatea de Comunicare si Relatii Publice – Sectia Publicitate, un program de intenship prin care îsi propune să le ofere celor mai creativi si entuziasti studenti si masteranzi, stagii de practică în creatie, digital si media.

Compania continuă astfel traditia oferirii anuale de internshipuri initiată în 2008 prin lansarea Internship 360. Programul a avut ca scop oferirea de stagii de practică, pe o perioadă determinată, în fiecare din agentiile din grup, astfel încât tinerii să îsi formeze o imagine completă asupra procesului integrat de comunicare.

„Continuăm în 2011 prin aprofundarea acestui proiect la nivel motivational, oferind studentilor ocazia unui internship în cadrul specializării pe care ei si-au ales-o deja în facultate. Beneficiul acestui tip de proiect este mutual, iar la final industria de publicitate este cea care va avea de câstigat, având disponibili absolventi mai bine pregătiti”, spune Giana Pantiru, Group HR Director Lowe.

Într-o primă etapă, 8 tineri vor fi selectati si vor avea posibilitatea să lucreze pe o perioadă de până la 3 luni într-una dintre agentiile Lowe&Partners, Initiative, Brand Connection si HyperActive. La finalul internshipului inLowe, cei mai talentati studenti se vor putea alătura echipelor din grupul Lowe.

„Unul din obiectivele cele mai importante ale facultătii noastre este acela de a pune în contact tinerii studenti cu practicienii din industria de comunicare. Parteneriatul cu un grup de comunicare precum Lowe reprezintă încă un pas către un obiectiv si mai mare: armonizarea ofertei educationale a facultătii noastre cu necesarul de fortă de muncă al industriei. Acest parteneriat reprezintă o oportunitate importantă pentru orice student pasionat de comunicare. Oportunitate de a învăta prin experientă directă de la profesionisi. Oportunitate de a acumula experientă. Dar mai ales o oportunitate de a intra într-o industrie încă rezervată”, spune Dan Petre, Conf. Universitar Dr. si coordonator al Catedrei de Publicitate din cadrul Facultătii de Comunicare si Relatii Publice, SNSPA.

Selectia se va face în două etape. Într-o primă fază, tinerii vor fi provocati să răspundă unui brief pe una dintre specializările internshipului, fiind selectati de către profesori din facultate, pe baza unor criterii prestabilite. Cei care vor merge în etapa a doua îsi vor sustine campania în fata reprezentantilor agentiilor din grupul Lowe implicate în acest proiect, cei care vor face si selectia finală.

GolinHarris, agentia de PR a Lowe, desfăsoară în paralel un alt proiect, Bursele GolinHarris, în parteneriat cu Universitatea Bucuresti, Facultatea de Litere, specializarea Comunicare si Relatii Publice. Agentia oferă anual celor mai merituosi 5 studenti câte o bursă care constă într-un internship remunerat în agentie. Prima generatie de bursieri a absolvit internshipul la sfârsitul lunii septembrie 2011.

Lowe&Partners, Initiative, HyperActive, GolinHarris, Brand Connection si Medic One formează unul dintre cele mai puternice grupuri de comunicare din România.
Grupul a fost înfiintat în anul 1993 si în cei 19 ani de existentă si-a extins aria de expertiză dezvoltând companii specializate de creatie, media, relatii publice, comunicare medicală si digital advertising.

Începând din anul 1995 Interpublic Group of Co’s [NSE:IPG] detine actiuni în companiile grupului. 

Printre clientii agentiilor din grup: Bergenbier S.A, BMW, Crucea Rosie Română, Ferrero, Johnson&Johnson, Orange, Unilever.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//