• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Studiu MasterCard – Pietele emergente vor determina o schimbare semnificativa in consumul din economia globala

Studiu MasterCard – Pietele emergente vor determina o schimbare semnificativa in consumul din economia globala

Consumatorii din pietele emergente vor avea o influentă mult mai mare asupra cresterilor din economia globală în următorii cinci ani, ceea ce reprezintă o schimbare majoră în consum, de la Vest către Est, conform unui nou raport MasterCard Insights, realizat de MasterCard Worldwide.

Noul raport „Perspectiva asupra consumului si crearea valorii în noua economie globală” estimează că, între 2012 si 2016, pietele emergente1 vor genera, în medie, un plus de 1,2 trilioane de dolari americani pe an, din cheltuieli de consum, în economia globală, în timp ce pietele dezvoltate2 vor adăuga doar aproximativ 700 de miliarde de dolari. Pietele în tranzitie3 - motoarele Europei de Est – vor genera încă 95 de miliarde de dolari.

Raportul examinează implicatiile economice asupra afacerilor, de la schimbări în consumul global, cu accent pe relatia dintre consum si crearea valorii într-o economie de piată.

„Cererea din partea consumatorilor stabileste, în ultimă instantă, dacă afacerile, după ce au realizat investitiile necesare pentru dezvoltarea produselor si a serviciilor lor, au reusit să creeze valoare”, a declarat Dr. Yuwa Hedrick-Wong, Global Economic Advisor, MasterCard Worldwide.

Între 2008 si 2016 ponderea consumului casnic pe pietele dezvoltate va scădea de la 77,4% în 2008, la 58,3% în 2016, în timp ce contributia pietelor emergente va creste de la 19,5%, în 2008, la 38,7%, în 2016. Procentul pietelor în tranzitie va rămâne neschimbat. Împreună, aceste trei categorii de piete înglobează cea mai mare parte din cheltuielile de consum realizate la nivel global.


Raportul constată că între 2000 si 2008 pietele dezvoltate au reprezentat 88,2% din cresterea globală a cheltuielilor discretionare, în timp ce pietele emergente au reprezentat doar 9,2%, urmate de pietele în tranzitie, cu 2,6%.

În următorii cinci ani, ponderea cresterilor în cheltuielile discretionare dintre pietele dezvoltate si cele emergente va fi aproximativ egală (49,0% versus 47,8%) , iar această schimbare va avea un impact puternic asupra afacerilor.

„Este un moment de referintă – foarte posibil, pentru prima oară în istorie, consumatorii din pietele emergente au aceeasi contributie cu consumatorii din pietele dezvoltate”, a mai spus Dr. Hedrick-Wong.

Conform raportului, consumul casnic în pietele emergente va fi de aproximativ două treimi din cel al pietelor dezvoltate, până în 2016, de la un sfert, în 2008.

Se estimează că grupul de „consumatori activi”, definiti ca persoane cu vârste între 15 si 65 de ani, va continua să crească în următorii ani pe pietele emergente, în timp ce pe pietele dezvoltate nu se asteaptă schimbări. Astfel, segmentul de consumatori tineri va influenta vital afacerile în materie de
tendinte tehnologice, implicând informatii si canale de marketing.

„Pietele emergente sunt gata să preia conducerea în anii care urmează. Acest lucru pozitionează consumatorul din pietele emergente si la conducerea inovatiilor tehnologice”, a adăugat Dr. Hedrick-Wong.

„Atunci când dinamica cererii se schimbă pe pietele de consum, rezultă implicatii care influentează afacerile globale. si asta deoarece consumul stă la baza creării de valoare în economia de piată”, a concluzionat Dr. Hedrick-Wong.

Pentru raportul complet, vă rugăm vizitati http://insights.mastercard.com/white-papers/consumer-spending-outlook-and-value-creation-in-the-new-global-economy.

Platforma MasterCard Worldwide Knowledge dezvoltă si redă noi perspective ale dinamicii cresterii economiei globale si ale evolutiei pietelor de consum la nivel global, prin intermediul cercetării si al serviciilor de consultantă.

Studiile realizate de MasterCard includ rapoartele Insights, studiile pietelor de consum si o varietate de cercetări cu privire la cheltuielile de consum. Rapoartele Insights analizează dinamica economiei, mediul de afaceri, politicile guvernamentale, atât la nivel regional, cât si la nivel global. Studiile despre pietele de consum includ cercetările recurente MasterCard Worldwide Index of Consumer Confidence, dar si MasterCard Worldwide Index of Global Destination Cities, lansat în 2011. În plus, MasterCard comandă, în mod frecvent, cercetări care analizează tendintele economice si de consum – aici sunt incluse cheltuielile de consum determinate de sezonalitate, prioritătile de consum, cât si adoptarea produselor si a serviciilor de plată în curs de dezvoltare. Pentru mai multe informatii, vă rugăm accesati www.masterintelligence.com.   

MasterCard Advisors, departamentul de servicii profesionale, parte a MasterCard Worldwide, oferă institutiilor financiare si comerciantilor parteneri, din întreaga lume, consultantă în domeniul plătilor. MasterCard Advisors realizează, cu regularitate, rapoartele SpendingPulse, un indicator macroeconomic care analizează segmentul de retail si vânzările de servicii, din punct de vedere al tuturor modalitătilor de plată, incluzând aici numerarul si cecurile. Rapoartele SpendingPulse sunt disponibile momentan în SUA si Marea Britanie.

Consultantul MasterCard pe probleme economice globale, Dr. Yuwa Hedrick-Wong are o experientă internatională de 25 de ani, dobândită în peste 30 de tări. Din pozitia de consultant economic, acesta este autorul si redactorul sef al rapoartelor de analiză a tendintelor globale si conduce panelul MasterCard Knowledge, din care fac parte economisti, consilieri, academicieni, persoane care se ocupă cu strategia de afaceri. Acestia participă la discutii si dezbateri frecvente si fac schimburi de experientă.

MasterCard (NYSE: MA) este o companie globală de plăti si tehnologie. Operează cea mai rapidă retea de procesare a plătilor din lume, oferind un liant între consumatori, institutii financiare, comercianti, autorităti si companii din peste 210 de tări si teritorii. Produsele si solutiile MasterCard fac activitătile zilnice de comert – cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, derularea unei afaceri sau managementul finantelor – mai simple, mai sigure si mai eficiente pentru toată lumea.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//