• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Promotii noi la creditele de la Banca Comerciala Carpatica, in ianuarie 2012

Promotii noi la creditele de la Banca Comerciala Carpatica, in ianuarie 2012

Banca Comerciala Carpatica incepe anul cu doua noi promotii care se adreseaza clientilor persoane fizice interesati de un credit fara ipoteca imobiliara in lei sau de un credit de refinantare.

Astfel, pentru cererile de credit fara ipoteca imobiliara in lei depuse in perioada 6 – 31 ianuarie 2012, clientii beneficiaza de o dobanda promotionala, a carei valoare este calculata dupa formula ROBOR 6M + 5.65%.

In cazul creditului de refinantare OneSmart, promotia este valabila tot pana la finalul acestei luni si consta in oferirea in primul an de creditare a unei dobanzi fixe de 9.75% pentru creditele acordate in lei sau 7.16% pentru cele in euro. Dupa primul an de creditare dobanda devine variabila compusa din ROBOR 6M + marja fixa 4.28% la creditele in lei sau EURIBOR 6M + marja fixa 6.67% la creditele in euro.

Aceste credite de consum au atasate o serie de avantaje, cum ar fi:

nu se percep comisioane la aceste credite;

creditul fara ipoteca imobiliara are atasat asigurare de viata si somaj, iar costurile sunt suportate de catre banca;

la contractarea unui credit OneSmart, serviciul de Internet Banking BCC e-Smart este gratuit, iar cardul de credit Visa Classic are dobanda diminuata pana la 1 punct procentual si poate fi acordat in baza aceleiasi documentatii;

valoarea maxima ce poate fi contractata este de 10.000 lei (echivalent euro), iar perioada de finantare este extinsa, de pana la 10 ani, pentru creditul fara ipoteca imobiliara sau de 300.000 euro (echivalent lei) acordat pe o perioada de maxim 35 ani pentru creditul OneSmart.

„Aceaste promotii adresate persoanelor fizice sunt primele pe care le desfasuram in acest an si ne bucuram sa putem oferi clientilor nostri conditii de cost preferentiale. Continuam astfel strategia de a ne plasa in topul optiunilor clientilor, prin produse menite sa vina in sprijinul bugetului personal, afectat in aceasta perioada.” declara Georgiana Coanda, Director Executiv Retea Retail.

Mai multe informatii despre acest nou produs sunt disponibile pe site-ul bancii www.carpatica.ro, la sectiunea Persoane fizice > Credite > Creditul fara ipoteca.

Banca Comercială Carpatica este o instituţie financiară cu capital social majoritar românesc, ale cărei acţiuni sunt listate la categoria întâi a Bursei de Valori Bucureşti.

Banca Comercială Carpatica a fost înfiinţată la Sibiu în data de 15 iulie 1999. În prezent, banca deţine o reţea teritorială vastă acoperind toate judeţele ţării şi Bucureşti.

Produsele şi serviciile financiare oferite de BCC sunt dintre cele mai diversificate şi adaptate cerinţelor clienţilor persoane fizice, IMM-uri şi Corporaţii.

BCC promovează inteligenţa autohtonă, capitalul uman şi financiar, dovedind transparenţă, operativitate şi flexibilitate în rezolvarea problemelor partenerilor săi de afaceri.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//