• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Inscrierile pentru Bursa Intercultura in Italia continua pana pe 3 februarie 2012

Inscrierile pentru Bursa Intercultura in Italia continua pana pe 3 februarie 2012

Intesa Sanpaolo Bank prelungeşte termenul limită pentru înscrierea şi trimiterea aplicaţiilor pentru programul de burse de studiu Intercultura în valoare de 12.000 euro, în Italia, până pe 3 februarie 2012.

Iniţiată şi susţinută de Intesa Sanpaolo Bank, Bursa Intercultura a ajuns la cea de-a V ediţie şi se adresează tuturor elevilor de liceu din România, născuţi între 01.01.1995 – 01.06.1997 (care în anul şcolar curent studiază în clasa a 9-a sau a 10-a).

Bursa Intercultura acoperă toate cheltuielile necesare, inclusiv transportul şi cazarea şi oferă câştigătorilor posibilitatea de a studia şi de a petrece un an într-o familie italiană.

Detalii despre programul de burse Intercultura, mărturii ale bursierilor din Romania de până acum, formularele care trebuie completate şi alte informaţii utile sunt disponibile pe prima pagină a web site-ului Intesa Sanpaolo Bank sau în secţiunea Cariere.

Selecţia candidaţilor pentru Bursa Intercultura se va face în mod obiectiv, în Italia, direct de către Fundaţia Intercultura/AFS, co-organizatoare a acestui program.

Procesul de selecţie constă în mai multe etape şi va fi finalizat până la sfârşitului lunii martie a anului în curs când vor fi anunţaşi public câştigătorii Bursei Intercultura pentru 2012.

Fundaţia Intercultura/AFS este o organizaţie internaţională, non profit, care oferă oportunităţi de schimburi educaţionale interculturale pentru a-i ajuta pe cei interesaţi să-şi dezvolte cunoştinţele şi aptitudinile.

Fundaţia activează încă din 1919 şi a organizat schimburi culturale în peste 90 de ţări. Din 2005 fundaţia colaborează cu Grupul Intesa Sanpaolo în organizarea de programe pentru elevi din ţările în care Grupul activează.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//