Lowe&Partners îl numeşte pe Mircea Sebe în poziţia de BTL Director, acesta ~ fiind un prim pas în direcţia consolidării şi extinderii diviziei de BTL ~ sub denumirea Lowe Vibe. Decizia agenţiei vine firesc, ca răspuns la nevoile ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Lowe & Partners isi extinde divizia de BTL Lowe Vibe si il aduce pe Mircea Sebe ca BTL Director

Lowe&Partners îl numeşte pe Mircea Sebe în poziţia de BTL Director, acesta fiind un prim pas în direcţia consolidării şi extinderii diviziei de BTL sub denumirea Lowe Vibe.
Decizia agenţiei vine firesc, ca răspuns la nevoile din piaţă. Contextul economic al ultimilor 3 ani a adus cu sine şi o nouă atitudine a consumatorului faţă de interacţiunea cu brandurile, iar BTL-ul a devenit o opţiune tot mai prezentă în mixul de marketing al clienţilor.
„Dacă în urmă cu trei ani advertiserii alegeau campanii costisitoare de comunicare în masă pentru a ajunge la consumator, acum advertiserii au înţeles că trebuie să facă o tranziţie spre metode de promovare mai eficiente, foarte targetate. Necesitatea extinderii resurselor de BTL vine în primul rând dinspre clienţii din portofoliul nostru, însă nu numai. Numirea lui Mircea şi decizia de a extinde divizia Lowe Vibe ne va ajuta şi să răspundem mai bine cererilor de new business”, spune Oana Cociaşu, Managing Director Lowe&Partners.
Mircea aduce în agenţie o experienţă de peste 12 ani în comunicare şi o expertiză solidă în activări 360 / trade, shopper, marketing experienţial şi promoţional. A lucrat pentru conturi precum Unilever, Heineken, Coca-Cola, Beiersdorf, BAT, ING, PPD (Diageo).
El va avea un rol cheie în dezvoltarea resurselor de BTL ale agenţiei. Un prim pas va fi consolidarea echipei, atât în zona de execuţie, dar şi în zona de strategie şi prin integrarea la nivel strategic a activităţilor de BTL în mixul global de discipline ale grupului.
“BTL-ul nu mai poate fi clar delimitat de alte discipline. BTL înseamnă mai mult decât clasicele evenimente sau promoţii… înseamnă să ajuţi procesul de vânzări al companiilor să se întâmple mai eficient. Înseamnă integrare perfectă cu paid, earned şi owned media, iar faptul că suntem parte a unui grup de companii cu expertiză în toate disciplinele de comunicare ne va ajuta să susţinem această nouă abordare şi să oferim servicii 360 de grade, ce presupun grijă pentru un brand dincolo de durata unui eveniment sau a unei promoţii”, spune Mircea Sebe, BTL Director Lowe&Partners.
Premiată la Epica, Clio, New York Festivals, Cresta, Golden Hammer şi, local, la Effie, Ad’Or, AdPrint.
În România de 19 ani, Lowe creează pentru clienţi precum: Bergenbier S.A., Ferrero, Unilever (Domestos, Cif, Rexona, Rama, Clear, Signal, Delikat), Johnson & Johnson, Bayer, Labormed, Pfizer sau Crucea Roşie Română.
Lowe este o companie americană cu headquarters la Londra şi birouri în peste 90 de ţări si peste 9000 de angajaţi în reprezentanţele sale din intreaga lume.
Lowe &Partners este membră a grupului de companii din care mai fac parte: Initiative, Brand Connection, GolinHarris, HyperActive şi Medic One.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info