• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Raportul pe Turism de la BCR - prima editie

Raportul pe Turism de la BCR - prima editie

Banca Comercială Română (BCR) lansează prima editie a Raportului pe Turism. „Desi are unul dintre cele mai ridicate potentiale din turism din regiune (peisaje naturale si biodiversitate), România atrage destul de greu turisti străini care sunt dispusi să cheltuiască, în medie, de 12 ori mai mult decât cei autohtoni“, a declarat Lucian Anghel, economistul sef al BCR cu ocazia lansării Raportului pe Turism.

Mai multe investitii străine directe vor contribui la îmbunătătirea serviciilor si vor pune bazele pentru cresterea numărului de turisti străini precum si a duratei sejururilor petrecute în România. Investitiile organice alături de pătrunderea capitalului străin în turism ar putea genera fluxuri aditionale de 1-1,5 miliarde euro în balanta turismului în 2016, se arată în Raport.

Infrastructura de transport rutier mai bună, acces mai usor la atractiile turistice locale - pentru aducerea infrastructurii rutiere aproape de standardele europene trebuie dezvoltată acoperirea si calitatea sa; transportul pe sosea este dominant atunci când se călătoreste dintr-un loc în altul.

„Educatia angajatilor este un activ important în cadrul serviciilor de turism. Educatia primară are o pondere importantă în cadrul fortei de muncă din turism în România, cu un posibil impact negativ asupra calitătii serviciilor si a conditiilor de călătorie a turistilor străini“, a adaugat Lucian Anghel.

Campaniile publicitare mai bune pot asigura o pozitie mai înaltă a României pe harta turismului international. Promovarea imaginii României în străinătate a început să dea roade iar sosirile turistilor străini au crescut cu 11% în primele sapte luni ale acestui an, în timp ce fluxurile brute din balanta turismului au avansat cu 16% în aceeasi perioadă, se mai arată în raport.

Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operatiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societătile de profil de pe piata leasingului, managementului activelor, pensiilor private, a băncilor de locuinte si a serviciilor bancare prin telefonul mobil. BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (peste 16 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienti si banca Nr.1 pe segmentele de economisire si creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clientilor si după numărul celor pentru care BCR este principală institutie cu care fac banking.

BCR oferă gama completă de produse si servicii financiare prin intermediul unei retele de 48 de centre de afaceri dedicate companiilor si 668 de unităti retail localizate în majoritatea oraselor din întreaga tară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piata cardurilor si a tranzactiilor bancare, clientii BCR având la dispozitie cea mai mare retea natională de ATM - peste 2.000 de bancomate si POS - peste 18.000 de terminale pentru plată cu cardul la comercianti, precum si servicii complete de Internet banking, phone-banking si e-commerce.

Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Mai mult de 50.000 de angajati deservesc peste 17 milioane de clienti in cadrul a 3.200 de filiale din 8 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 30 iunie 2011, Erste Group detinea active totale in valoare de 214,2 miliarde EUR, inregistrand un profit net de 496,3 milioane EUR si un raport cost/venituri de 49.5%.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//