• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

La Fantana se mentine nr. 1 pe piata de distributie a apei in sistem watercooler

La Fantana se mentine nr. 1 pe piata de distributie a apei in sistem watercooler

Noul Raport Zenith International pentru piata de watercoolere din Europa de Est 2011  anunta ca România se mentine pe locul 4 în zona, dupa tari precum Rusia, Polonia si Ucraina. Piata de îmbuteliere si distributie a apei în sistem watercooler în România a înregistrat  o crestere de 1.5%, putin peste media tarilor din Europa de Est de 0.6%.

In 2010 s-au îmbuteliat 123.9 milioane litri de apa pentru piata româneasca de distributie în sistem watercooler, iar din acest total  82.8 milioane litri au fost îmbuteliati de La Fântâna SRL, leaderul pietei  românesti.

La Fântâna îsi pastreaza pozitia de  brandul numarul 1 în Romania pe piata de îmbuteliere si distributie a apei în sistem watercooler cu o cota de piata de  66.8%.

“Ma bucur ca eforturile companiei La Fântâna de a asigura servicii complete de hidratare adaptate fiecarui consumator în parte se regasesc si în rezultatele analizelor de piata publicate de consultanti internationali.”, declara  Mihai Matyas, administratorul La Fântâna SRL

Raportul Zenith International mentioneaza faptul ca în 2010 s-au consumat 1493.6 litri apa / 1 watercooler instalat la beneficiarii de abonamente de distributie a apei.

Totodata, raportul arata ca numarul de watercoolere/ 1000 de locuitori este de 3.94 unitati, în crestere fata de anul precedent, însa sub media Europei de Est de 5.02 unitati.

Zenith International este  o companie cu renume la nivel mondial pe piata de consultanta în afaceri, specializata în produse alimentare si bauturi non-alcoolice, la nivel mondial.

La Fântâna are o istorie de peste 10 ani în România si în prezent este lider de piată pe segmentul serviciilor complete de aprovizionare cu apa în sistem watercooler si purificatoare, atât pentru companii, cât si pentru mediul rezidential.

Grupul La Fântâna numără peste 720 de angajati în România si Serbia, două unităti de îmbuteliere în România (una la Bucuresti si una la Tălmaciu) si o unitate de îmbuteliere la Mitrovo Polje, în Serbia.

La Fântâna deserveste în Romania un număr de peste  30.000 de clienti companii si institutii iar numărul watercoolerelor instalate este de  67.000 la nivelul întregii tări.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//