• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Marketing 3.0, primul training certificat de Philip Kotler in Romania

Marketing 3.0, primul training certificat de Philip Kotler in Romania

După anuntarea oficială a evenimentului către publicul din România în luna septembrie, specialistii de marketing se pot înscrie la sesiunea certificată de Profesorul Philip Kotler, prin intermediul site-ului www.marketing30.ro.

În perioada 4 noiembrie 2011 – 4 martie 2012, participantii pot achizitiona bilete la un pret special de înregistrare timpurie de 540 Euro +TVA, beneficiind de o reducere de 10%, în timp ce biletele la pret întreg vor putea fi achizitionate în perioada 5 martie 2012 – 4 iunie 2012 la pretul de 600 Euro + TVA.

Marketing 3.0 este un training certificat adresat profesionistilor în comunicare si marketing, în cadrul căruia Profesorul Philip Kotler va discuta despre importanta marketingului în perioada post-recesiune si metodele de satisfacere a apetitului pentru consum al generatiei G (generatia dependentă de tehnologie).

Marketing 3.0 va avea loc în data de 5 iunie 2012 si este organizat în parteneriat de către Confident Public Relations (www.confidentpr.com), Choice Management & Consulting si V+O Communication (www.vando.ro).

În data de 5 iunie 2012 vor fi organizate două evenimente: “ Marketing-ul prin valori” pentru sesiunea certificată din prima parte a zilei si “Cresterea valorii pentru actionari” sesiunea adresată managementului de vârf, care va avea loc în după amiaza aceleiasi zile. Atât comunitatea de marketing din România cât si managementul de top vor putea afla direct de la Prof. Kotler despre reinventarea marketing-ului în noul context national, despre sporirea puterii companiilor printr-un branding eficient si despre practicarea sustenabilitătii ca principiu de bază pentru o crestere responsabilă a afacerilor. 

Parteneri media ai acestui eveniment sunt Ziarul Financiar, Business Magazin si Mediafax, iar parteneri sunt Athénée Palace Hilton, MobilPay si Aerotravel.

Philip Kotler este fondatorul „managementului marketingului” modern, profesor de marketing international la scoala Superioară de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universitătii din Northwestern, SUA. Este licentiat în economie al Universitătii din Chicago si doctor în economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts.

Philip Kotler este inventatorul celor “4P” în Marketing (care acum au devenit cei “7P”) precum si inventatorul conceptului de “Marketing Social” si este implicat în cercetarea si dezvoltarea marketing-ului de peste 55 de ani. Profesorul Kotler este autorul lucrării “Marketing Management”, acum la cea de a XIII-a editie – cel mai utilizat manual de marketing în universitătile de afaceri din întreaga lume. Kotler este unicul „triplu” câstigător al premiului Alpha Kappa Psi (AKP) pentru cel mai bun articol al anului apărut în revista Journal of Marketing. Începând cu anul 1998, Philip Kotler se află printre Top 50 guru în afaceri la nivel mondial, iar în anul 2008 si 2009 Profesorul Kotler a fost clasat în primii 10 Guru în Afaceri din lume.

Confident este o agentie full service de consultantă în relatii publice si marketing, creată la începutul anului 2011. Confident oferă servicii de comunicare corporate si de brand, precum si servicii de comunicare B2B si B2C. Mara Gojgar este acreditată de Chartered Institute of Public Relations, Londra (CIPR) si are o experientă de peste 6 ani în relatii publice si mass media. Înainte de a îsi deschide propria agentie, Mara a lucrat pentru clienti din domenii precum financiar-bancar, IT&C, FMCG, constructii si real estate si pentru programe cu finantare europeană.

Choice Management & Consulting este o firmă de consultantă în management, specializată în dezvoltarea organizatională înfiintată de către Anca Podoleanu si care are în portofoliu clienti precum Romsys, Enel, Petrom/OMV, HR Management Club, La Fântâna, Amraz, Prodal94, Henkel, Vienna Insurance Group, Daedalus Millward Brown, UHY Audit CD, Tuborg, Trylon, WizRom. Serviciile oferite de către Choice Management & Consulting prin reteaua de parteneri din Israel si Europa sunt executive search, talent management, cultură organizatională, managementul schimbării, SaaS în resurse umane. Anca are o experientă de peste 12 ani în pozitii de top management în Pepsi si Vodafone si de peste 7 ani în consultantă managerială, fiind câstigătoarea distinctiei Business Woman of the Year în anul 2010, oferită de publicatia Business Woman.

Înfiintată la începutul anului 2006, V+O Communication este una dintre cele mai dinamice si strategice agentii de PR din România, parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare regionale independente din Europa de Sud-Est, atât din perspectiva competentelor cât si a ariei geografice acoperite prin cele cinci reprezentante.

Printre clientii V+O Communication România se numără COSMOTE, Germanos, GSK Consumer Healthcare, Kraft Foods (belVita), Farmec SA Cluj Napoca, ATE Bank, La Fântâna, 1&1 Internet, Trenkwalder, Zapp (Telemobil), Delta Nature Resort si multi altii.  






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//