Companiile de furnizare de gaze naturale si electricitate ale grupului E.ON în ~ România au fuzionat în acest an, promovarea noii entităti astfel formate, E.ON ~ Energie România, fiind realizată de către de agentia de branding si ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Grapefruit si Hello Communication au promovat fuziunea E.ON Gaz Romania si E.ON Moldova Furnizare

Companiile de furnizare de gaze naturale si electricitate ale grupului E.ON în România au fuzionat în acest an, promovarea noii entităti astfel formate, E.ON Energie România, fiind realizată de către de agentia de branding si digital Grapefruit, împreună cu agentia de publicitate Hello Communication.
Construită în jurul conceptului “Energia pentru a visa”, campania media a promovat (pe suport TV, radio, print si online) beneficiile aduse de fuziune clientilor persoane fizice si juridice: o solutie integrată de energie, o mai bună relatie cu clientii companiei, o mai eficientă solutionare a cererilor si nevoilor clientilor, servicii cu valoare adăugată si consultantă în domeniul energiei. În timp ce pe TV si radio campania s-a axat pe comunicarea cu persoanele fizice, în presa scrisă si online aceasta s-a concentrat pe comunicarea cu companiile.
Campania a fost testată de E.ON înainte de lansare pe un esantion de consumatori si a primit un scor aproape de maxim, care a clasat-o în top 25 cele mai reusite campanii E.ON din lume.
”Prin coordonarea unei campanii de comunicare integrate, am demonstrat că ne putem sustine clientii nu doar în constructia unui brand, ci si în comunicarea acestuia”, spune Radu toncu, director de dezvoltare si client service în cadrul Grapefruit. ”Grapefruit a realizat si coordonat campanii de comunicare de brand încă din 2008, independent sau în colaborare cu diferite agentii. Ne alegem atent partenerii, dovadă fiind si colaborarea reusită cu Hello Communication, cărora le multumim”.
La proiect au lucrat, din partea Grapefruit: Radu toncu (Director de Dezvoltare si Client Service), Octavian Tănase (Digital Experience Consultant), Alexandru Cahnită (Designer), Dragos Stratulat (Flash Developer).
Din partea Hello Communication au lucrat la proiect: Cristina Diaconescu (Creative Director), Simona Lazar (Copywriter), Gabriel Avram (Art Director), Marilena Istratescu (Client Service Director), Ioana Brebu (Senior Account Executive).
Productia spotului TV a fost asigurată de echipa Carter Films: Alexandru Maftei (regizor), Răzvan Sabie (producător). Fotografie: Alexandru Gâlmeanu. Post-productie: Red Carpet Studio.
Grapefruit este cea mai premiată agentie românească de branding si digital la nivel international, care a creat si transformat câteva dintre cele mai puternice branduri din România în ultimii 11 ani, precum Antibiotice, Alevia, Labormed, Mercury360, Heidi, Prigat, Transavia, Kober Zertifikat, sau NNDKP. În mediul digital, Grapefruit a crescut performanta unor branduri precum Dacia, Renault, ING Bank, OTP Bank, Pfizer, Abbott Laboratories, Kanal D, sau Connex.
Cu birouri în Bucuresti si Iasi si o echipă de 23 oameni, Grapefruit are peste 500 de proiecte în portofoliu si mai bine de 200 de clienti din 13 tări, de pe 4 continente. Agentia a semnat totodată cel mai premiat proiect românesc de rebranding la nivel international (Labormed) care a luat patru premii internationale la cele mai prestigioase competitii de profil din SUA si Marea Britanie. Grapefruit aduce o perspectivă nouă asupra brandurilor românesti—brandul ca interfată: un instrument care face posibil si optimizează schimbul de valoare dintre proprietarii de branduri si publicurile lor prin toate formele de manifestare ale unui brand, de la cele tangibile la cele intangibile, în mediul analogic si digital.
Hello Communication este o agentie de comunicare independentă, înfiintată în 2010. Portofoliul de clienti al agentiei include Dr. Oetker România, Dorna Lactate, Nestle România, GlaxoSmithKline, Heidi Chocolat, Beiersdorf, Piraeus Bank, Horologivm Salon d’Horlogerie.
Grupul E.ON în România este activ pe piata de energie locală în domeniile furnizării si distributiei de gaze naturale si energie electrică, deservind 2,9 milioane de clienti. Aria de activitate a companiilor E.ON, care au împreună aproximativ 6.500 de angajati, acoperă 20 de judete în partea de nord a tării. Compania platformă, E.ON România, detine un pachet de 51% din actiuni la fiecare din companiile E.ON Energie România, E.ON Gaz Distributie si E.ON Moldova Distributie, precum si 100% din actiunile companiei E.ON Regenerabile România. Obiectivele principale ale E.ON în România vizează asigurarea securitătii furnizării de gaze naturale si de electricitate
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info