• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Castigurile per actiune ale UPS se majoreaza cu 14$ datorita cresterii veniturilor cu 8% in T3, 2011

Castigurile per actiune ale UPS se majoreaza cu 14$ datorita cresterii veniturilor cu 8% in T3, 2011

UPS (NYSE:UPS) a anunţat câştiguri ajustate per acţiune diluată de 1,06 USD pentru al treilea trimestru al anului 2011, în creştere cu 14% faţă de valoarea ajustată de 0,93 USD din aceeaşi perioadă a anului trecut. Veniturile totale au crescut cu 8%, ajungând la 13,2 miliarde USD. 

Rezultatele au fost susţinute de segmentul pieţei interne a SUA şi de divizia de Distribuţie şi Transport mărfuri. Marja operaţională de pe piaţa internă din SUA a crescut până la 13,1% faţă de rezultatele ajustate de anul trecut, iar profitul operaţional al diviziei de Distribuţie şi Transport mărfuri a crescut cu peste 10%. În primele nouă luni ale anului s-a înregistrat un flux de numerar disponibil puternic, care a depăşit 3,7 miliarde USD.

Valoarea raportată a câştigurilor per acţiune diluată a crescut cu 7,1% faţă de acelaşi trimestru al anului trecut. În aceeaşi perioadă a anului anterior, compania a înregistrat câştiguri după impozitare în valoare de 61 milioane USD din vânzarea de proprietăţi imobiliare. 
 
„UPS a obţinut din nou o creştere puternică a câştigurilor trimestriale în contextul unei decelerări a exporturilor din Asia şi într-un mediu economic global dificil,” a declarat Scott Davis, Preşedinte şi CEO al UPS. „Modelul nostru global s-a dovedit solid pe parcursul trimestrului şi avem în continuare încredere în propria capacitate de a obţine rezultate bune atât în condiţii economice favorabile, cât şi dificile.”

Pe parcursul trimestrului, UPS a livrat 965 milioane de colete, ceea ce reprezintă o creştere de 0,7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. 

În luna iulie, UPS a lansat Raportul de Dezvoltare Durabilă pentru 2010, în care a evidenţiat reuşita eforturilor de economisire a combustibilului. Compania a redus numărul de kilometri parcurşi cu 102,2 milioane, ceea ce a rezultat în scăderea emisiilor de carbon cu  68.000 tone. În acest trimestru, UPS a beneficiat şi de cel mai mare scor în indicele Carbon Disclosure Project’s Global Leadership, în 2011.

În cele nouă luni care s-au încheiat la 30 septembrie, UPS a generat un flux de numerar disponibil de peste 3,7 miliarde USD, după cheltuieli de capital de 1,6 miliarde USD şi contribuţii la planuri de pensii în valoare de 1,4 miliarde USD.

În acest trimestru, compania şi-a accelerat ritmul activităţii de răscumpărare, achiziţionând acţiuni UPS în valoare de peste 1,1 miliarde USD. De la începutul anului şi până în prezent, UPS a răscumpărat 31,7 milioane de acţiuni la un cost de aproximativ 2,2 miliarde USD şi a plătit dividende în valoare totală de 1,5 miliarde USD, cu 10,6% mai mult per acţiune. 
                         
Veniturile au crescut cu 6,5% şi profitul operaţional s-a majorat cu peste 11% faţă de rezultatele ajustate din al treilea trimestru al anului 2010. Marja operaţională s-a extins cu 60 de puncte de bază, ajungând la 13,1%, datorită randamentelor mai mari, schimbărilor favorabile în mixul de produse şi productivităţii reţelei. Valoarea totală a creşterii volumului de pe piaţa internă a rămas constantă ca urmare a slabei performanţe a economiei Statelor Unite; cu toate acestea, volumul UPS Next Day Air a crescut cu 1,3%. 

Comparativ cu cel de-al treilea trimestru al anului trecut, valorile raportate pentru profitul operaţional au înregistrat o scădere uşoară, în timp ce marja operaţională s-a contractat cu 90 de puncte de bază. 

La sfârşitul trimestrului şi chiar înainte de perioada de sărbători, UPS a anunţat o soluţie revoluţionară pentru livrările rezidenţiale. UPS My Choicesm permite consumatorilor din SUA să profite de opţiunile unice de livrare pe care numai UPS le oferă. Peste 100.000 de mii de abonaţi s-au înscris deja de la începutul lunii octombrie, când s-a lansat produsul.

Veniturile acestui segment s-au majorat cu peste 14% datorită creşterii cu 6,5% a volumului la export. Veniturile per colet au crescut cu 9,4%, atât datorită schimbului valutar, cât şi a taxelor suplimentare mai mari pe combustibil şi a creşterii tarifelor de bază. 

Profitul şi marja operaţionale pentru acest segment au scăzut din cauza capacităţii în exces generate de decelerarea volumului de colete pe linia comercială Asia-SUA. Acestea au suferit un impact negativ şi din cauza mixului de produse, a creşterii preţului combustibililor şi fluctuaţiei valutelor.

Luna trecută, compania a anunţat o extindere semnificativă a centrului său aerian european din Koln, Germania. Investiţia în valoare de 200 milioane USD va folosi tehnologia de ultimă generaţie a UPS pentru a îmbunătăţi eficienţa şi a susţine creşterea constantă din regiunea europeană.

Profitul operaţional pentru cel de-al treilea trimestru a crescut cu peste 10%, ajungând la 195 milioane USD, pe baza creşterii veniturilor cu 5,3% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Marja operaţională pentru acest segment a crescut cu 30 de puncte de bază, ajungând la 8,3%. 

Divizia de Transport Mărfuri UPS a fost determinantă pentru rezultatele acestui segment, prin îmbunătăţirea profitului operaţional şi extinderea marjei operaţionale. Anual, veniturile trimestriale au crescut cu aproximativ 15% în contextul unei uşoare scăderi a expedierilor zilnice. Activitatea a înregistrat şi creşteri ale veniturilor pe LTL per chintal şi greutate per colet livrat.

Veniturile diviziei de Expediere au resimţit o presiune în scădere faţă de acelaşi trimestru al anului trecut datorită capacităţii în exces a industriei de transport aerian de mărfuri. Cu toate acestea, divizia de Expediere şi-a extins marja operaţională, îmbunătăţindu-şi uşor profitul operaţional.

În luna septembrie, UPS a introdus PharmaPort 360, cea mai nouă inovaţie în domeniul soluţiilor de expediere în recipiente frigorifice, proiectată special pentru industria medicală. Acest container  unic cu termostat asigură un serviciu incomparabil de monitorizare al conţinutului şi protecţie pentru produsele farmaceutice, vaccinuri şi produse biologice.

„Reluăm valorile orientative privind câştigurile ajustate per acţiune diluată în 2011 la un nivel de 4,15 – 4,40 USD,” a declarat Kurt Kuehn, Directorul Financiar al UPS. „UPS obţine în continuare rezultate financiare solide în mediul economic global actual, iar clienţii beneficiază de soluţii de logistică pe care doar UPS le oferă.”

UPS (NYSE:UPS) este lider global în domeniul logisticii, oferind o gamă largă de soluţii, printre care se numără transportul de colete şi mărfuri, facilitarea schimburilor comerciale internaţionale şi folosirea unor tehnologii avansate pentru o gestionare mai eficientă a lumii afacerilor. Cu sediul central în Atlanta, SUA, UPS deserveşte peste 220 de ţări şi teritorii din întreaga lume.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//