• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Noul site www.bcr.ro, lansat online

Noul site www.bcr.ro, lansat online

Banca Comercială Română a lansat noul portal www.bcr.ro. Având o structură nouă, axată pe nevoile clienţilor, noul site aduce în prim plan şi la îndemâna vizitatorilor detalii despre cele mai căutate produse şi servicii ale băncii (credite – Divers BCR, Carduri de credit şi programul de loialitate, aplicaţiile de tranzacţionare la distanţă – 24Banking.ro, produsele de economisire – Maxiplus BCR)

„La finalul unui efort de câteva luni de zile BCR a reuşit să îşi transforme platforma online în una dintre cele mai atractive şi dinamice din sistemul bancar românesc. Axată pe nevoile clienţilor săi din perspectiva simplificării în utilizare, platforma permite unui client care are nevoie de detalii/consultanţă pe un produs de tip credit, spre exemplu, ca printr-un singur click să obţină informaţiile dorite. Acum totul este mult mai la îndemână şi mai comod pentru clienţii noştri”, a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail BCR.

Totodată, noul portal aduce îmbunătăţiri semnificative în viteza de încărcare a paginilor aducând clienţilor un plus de satisfacţie în utilizarea şi navigarea printre oferta de produse şi servicii BCR.

Portalul pune la dispoziţia vizitatorilor şi un instrument nou, “Simulatorul de economisire-investire BCR” https://simulatorfinanciar.bcr.ro, care generează soluţii personalizate de economisire-investire pentru clienţi în funcţie de nevoile şi particularitatile financiare ale. Soluţiile constau în produse, respectiv combinaţii de produse din oferta consolidată de economisire şi investiţii a BCR şi Erste Group în România.

Aplicaţia oferă informaţii despre produsele de economisire bancare clasice, cum ar fi depozitele şi conturile de economii, cele de bancassurance (de ex. Poliţele de asigurare de viaţă cu componenta investiţională), unităţile de fond, pensiile private şi facultative, produsele de economisire – creditare (ex. Produsele BCR Banca pentru Locuinţe), cât şi despre produsele de investiţii clasice, cum ar fi obligaţiunile corporative şi de stat.

De asemenea, BCR vine în întâmpinarea nevoilor de mobilitate ale clienţilor săi şi le oferă varianta mobilă a portalui - m.bcr.ro, versiune ce a fost optimizată pentru telefoanele cu acces la internet.

Conform unor studii BCR, cele mai frecvente tranzacţii pe care le fac clienţii bancii, utilizatori de internet banking, sunt plăţile de facturi şi transferurile între conturi proprii iar cele mai utilizate telefoane mobile (smartphones) sunt – Nokia, HTC şi Iphone. Soluţia m.24banking.ro este utilizată în general pentru efectuarea de tranzacţii în lei (95%), de tip intrabancar (65%).

„Prin dezvoltarea acestei noi soluţii, BCR dovedeşte că răspunde nevoilor clienţilor săi dezvoltând functionalităţi prin care aceştia pot fi în permanentă legatură cu banca lor”, a adăugat Bogdan Marin.

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, managementului activelor, pensiilor private, a băncilor de locuinţe şi a serviciilor bancare prin telefonul mobil. BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (peste 16 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.

BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 48 de centre de afaceri dedicate companiilor şi 668 de unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa cardurilor şi a tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM - peste 2.000 de bancomate şi POS - peste 18.000 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, phone-banking şi e-commerce.

Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Mai mult de 50.000 de angajati deservesc peste 17 milioane de clienti in cadrul a 3.200 de filiale din 8 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 30 iunie 2011, Erste Group detinea active totale in valoare de 214,2 miliarde EUR, inregistrand un profit net de 496,3 milioane EUR si un raport cost/venituri de 49.5%.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//