• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

DPD Romania - afaceri in crestere cu 25% in primele noua luni din 2011

DPD Romania - afaceri in crestere cu 25% in primele noua luni din 2011

DPD Romania, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata locala de coletarie si curierat expres, anunta o cifra de afaceri de peste 26 milioane lei in primele noua luni ale anului, in crestere cu 25% fata de perioada similara a lui 2010.


Dynamic Parcel Distribution (DPD) Romania, companie aflata in topul operatorilor de curierat si coletarie expres, detinuta de grupul Geopost, subsidiara La Poste, anunta afaceri de peste 26 milioane lei in primele trei trimestre ale acestui an, in crestere cu 25% fata de perioada similara a anului trecut, si un profit de peste 1,4 milioane lei, cu 8% mai mare fata de cel raportat dupa trimestrul trei al lui 2010.


Aceasta crestere se datoreaza capitalizarii know-how-ului Geopost si a implementarii tehnologiilor DPD International de management operational si management al costurilor, precum si maririi portofoliului de clienti. De asemenea, performantele din primele trei trimestre inglobeaza rezultatele lansarii si dezvoltarii serviciului dpdonline.ro, prima platforma online de servicii de curierat care permite plata prin e-payment din Romania.


“Rezultatele obtinute in primele noua luni ale anului ne confirma asteptarile. Arata evolutia unui business solid si matur, care s-a adaptat la standardele de performanta impuse de DPD International, lider european in servicii de curierat, investind mult in customizarea tehnologiilor de grup la piata din Romania. De asemenea, anul acesta am ales sa concentram resurse importante pentru a veni in intampinarea nevoilor consumatorulului din mediul digital: activ, contra-cronometru, care are nevoie de solutii sigure, rapide si eficiente la un click distanta de el. Online-ul este un business din ce in ce mai important, pe care DPD si-a propus sa il dezvolte exponential. De la acesta premisa a fost dezvoltat si implementat serviciul dpdonline, noi fiind in acest moment singura companie de curierat din Romania care ofera posibilitatea de plasare a comenzii si de plata prin e-payment cu orice card bancar. Iata ca toate aceste eforturi se reflecta si in performanta noastra financiara”, declara Lucian Aldescu, CEO al DPD Romania.


DPD este unul dintre liderii internationali ai serviciilor de coletarie si curierat express, fiind numarul doi in Europa pe piata de profil. DPD opereaza in peste 800 de locatii in 40 de tari, avand 24,000 de angajati (include subcontractori) si peste 26.000 de vehicule.

Grupul francez GeoPost, subsidiara aflata in proprietatea La Poste, detine majoritatea actiunilor DPD (83,32 % actionariat). Actionarii minoritari sunt DPD Systemlogistik GmbH & Co. KG si DPD Zeitfracht GmbH & Co. KG.

DPD Romania este activa pe piata locala din 2008, prin preluarea Pegasus, prima companie de livrari urbane din Romania, infiintata in 1997. In Martie 2008, GeoPost Yurtici Kargo a achizitionat pachetul majoritar al Pegasus, acesta preluand numele DPD Romania. Din iunie 2011, DPD Romania se afla 100% in proprietatea GeoPost Yurtici Kargo.

In prezent, DPD Romania se numara printre primele 5 companii de curierat rapid si coletarie din Romania, cu peste 500 de angajati (inclusiv francizele), 74 depozite si 12 000 de colete livrate zilnic. DPD Romania are o acoperire nationala in proportie de 100% si efectueaza livrari in peste 220 de tari din intreaga lume.

Grupul GeoPost regrupeaza filialele Express ale Grupului La Poste si reprezinta o forta importanta in curieratul Express din Europa dupa cum o demonstreaza reteaua rutiera DPD de prim rang. GeoPost activeaza in peste 230 de tari in numele a mai mult de 300 000 de clienti din intreaga lume, fiind lider pe piata de curierat rapid si coletarie in Franta si pe locul al doilea in Europa.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//