• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Ceramica Iasi a lansat noul brand Brikston

Ceramica Iasi a lansat noul brand Brikston

Ceramica Iasi a lansat oficial noul brand Brikston in prezenta unei largi audiente formate din arhitecti, ingineri constructori, distribuitori, parteneri de afaceri si jurnalisti. 

"Caramida produsa la Ceramica devine Brikston, un brand tanar si puternic, sustinut de o traditie indelungata. Brikston este cea mai rezistenta caramida din tara si va ramane in continuare la fel", declara Iulian Mangalagiu, director general al Ceramica Iasi.

"Decizia de a intra in acest an pe piata din Romania cu noul brand Brikston este una strategica, bazata pe nevoia de identitate a produselor fabricate de Ceramica S.A. Aceste produse sunt binecunoscute in domeniul materialelor de constructii si vrem sa dezvoltam branduri puternice, cu care sa devenim lideri in segmentul nostru de piata", continua Iulian Mangalagiu.

"Numele Brikston este puternic si incarcat de semnificatie. Am combinat termenii "brick" (caramida) si "stone" (piatra) din limba engleza pentru a oferi clientilor, prin nume, cel mai important beneficiu rezultat din utilizarea caramizilor noastre: rezistenta la compresiune".

Ceramica Iasi isi dovedeste din plin inovatia si calitatea produselor pe piata materialelor de constructie intrucat normele de proiectare seismica romanesti cer ca rezistenta la comprensiune a elementelor pentru zidarie sa fie cel putin egala cu 7,5 N/mm2. "Rezistenta caramizilor Brikston se situeaza la o medie de 20 N/mm2, ajungand in multe cazuri sa depaseasca valoarea de 35 N/mm2. Un singur bloc ceramic poate sustine in medie 140 tone", explica Iulian Mangalagiu.

Sloganul Brikston, "Mai rezistenta decat prevede legea", spune totul despre standardele de calitate si despre scopul declarat, acela de a deveni lider pe piata materialelor de constructie.

"Am inceput deja campania de implementare a brandului Brikston atat in fabrica, cat si la distribuitori. Vrem ca lumea sa recunoasca valoarea Brikston si sa o caute mereu", a afirmat directorul companiei.

La inceputul anului 2009, in urma unei investitii de 24 de milioane euro, Ceramica Iasi va inaugura o noua fabrica de materiale de constructii, care va acoperi intregul necesar de caramida din Moldova. Noua fabrica de caramida va fi cea mai mare si mai moderna din tara si va avea o capacitate de productie dubla fata de capacitatea medie a fabricilor de caramida din Romania. Viitoarea fabrica a Ceramica Iasi va fi dotata cu cele mai performante utilaje produse de firme din Italia si Germania. Investitia in noua fabrica de caramida a venit ca raspuns la dezvoltarea rapida a pietei de constructii si implicit a cererii tot mai mari de materiale de constructii.

Ceramica Iasi a inregistrat in semestrul intai al anului 2008 o cifra de afaceri de circa 9 milioane euro, in crestere cu aproape 24% fata de primele sase luni din 2007 si un profit net de circa 2 milioane euro. Pentru anul 2008 se estimeaza o cifra de afaceri totala de 17 milioane de euro si un profit net de peste 3 milioane euro.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//