• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Banca Italo Romena a sarbatorit 8 ani pe piata din Cluj-Napoca

Banca Italo Romena a sarbatorit 8 ani pe piata din Cluj-Napoca

Banca Italo Romena a organizat in data de 13 octombrie 2011 un eveniment celebrativ al prezentei sale pe piata din Cluj-Napoca, eveniment ce s-a bucurat de participarea unor importante autoritati locale, printre care Primarul Sorin Apostu si Presedintele Camerei de Comert si Industrie Cluj Stefan Dimitriu alaturi de numerosi prezentanti ai comunitatii de afaceri locale. Acestia s-au intalnit cu conducerea Bancii: Presedintele Franco Antiga, Directorul General Giulio Simonelli, Directorul Comercial Franco Poloniato, Directorul Sucursalei Bucuresti Gheorghe Muntean alaturi de Directorul zonal Daniele Citarelli si Directorul Agentiei Cluj-Napoca Cristian But.

Prin acest eveniment, Banca a dorit sa isi arate inca o data apropierea fata de mediul de afaceri din Cluj-Napoca reafirmand sustinerea sa fata de intreprinderile mici si mijlocii in actuala conjunctura.

"Evenimentul ce are loc astazi marcheaza prezenta noastra de opt ani pe piata din Cluj-Napoca, un oras care a continuat sa creasca in mod constant si care, odata depasita criza, va continua sa se numere printre cele mai importante centre economice ale Romaniei. Ne aflam astazi aici pentru a reconfirma sprijinul nostru fata de comunitatea clujeana, avand certitudinea ca impreuna vom pasi pe drumul spre succes”, a declarat in cadrul intalnirii Franco Antiga, Preşedintele Băncii Italo Romena.

“Banca Italo Romena, in Cluj-Napoca precum si in celelalte orase unde este prezenta, sta la dispozitia persoanelor fizice, companiilor si intreprinderilor cu produse si servicii de calitate, avand ca prim obiectiv crearea de valoare in timp pentru acestia. Modelul nostru de business ne-a permis inca de la inceput sa modelam solutiile financiare oferite astfel incat sa raspunda cat mai fidel posibil necesitatilor reale ale clientilor nostri. Am convingerea ca si de acum inainte, relatia deosebit de stransa pe care o avem cu teritoriul in care operam ne va conduce spre atingerea obiectivelor stabilite”, a adaugat Giuglio Simonelli, Directorul General al Băncii Italo Romena, care a amintit de modul in care Banca intelege sa fie aproape de comunitate si prin sustinerea initiativelor culturale si educationale precum bursele de studii acordate prin intermediul Fundatiei Pitagora studentilor Facultatii de Studii Europene din cadrul Universitatii Babes-Bolyai si Premiul Marian Papahagi decernat pentru activitatea de cercetare in domeniul culturii si civilizatiei italiene.

In cadrul evenimentului a avut loc prezentarea cartii dedicate jurnalistului de origine italiana Luigi Cazzavillan, realizata cu sprijinul Fundatiei Veneto Banca. Cartea intitulata “Un italian la Bucuresti: Luigi Cazzavillan (1852 - 1930)” este rezultatul cercetarilor profesorilor Ioan-Aurel Pop si Ion Carja asupra vietii fondatorului ziarului “Universul” (1884) si a primei scoli italiene din Bucuresti.

“Cartea dedicata lui Luigi Cazzavillan este un proiect cultural sustinut de Fundatia Veneto Banca, reprezentativ pentru schimburile culturale dintre Italia si Romania. Prin prezentarea acestei carti in cadrul unei serate speciale dorim sa subliniem legatura permanenta a institutiei noastre cu comunitatile in care operam, in special cu Cluj-Napoca, oras care ne gazduieste”, a mai adaugat Franco Antiga, Preşedintele Băncii Italo Romena.

Banca Italo Romena a fost înfiinţată în anul 1980 şi reprezintă un prim exemplu de joint-venture între Italia şi România în sectorul bancar. Din anul 2000, face parte din Grupul Veneto Banca, care se află printre primele 12 instituţii financiar-bancare din Italia.
 
Din 2001, Banca Italo Romena şi-a dezvoltat treptat reţeaua teritorială şi portofoliul de clienţi. Dintr-o bancă orientată, la început, către segmentul corporate, în special către societăţile italiene, aceasta s-a deschis, cu timpul, şi către societăţile româneşti şi către segmentul retail.
 
Sediul central al Băncii Italo Romena se află la Treviso (Italia), iar în România operează prin Sucursala Bucureşti, a cărei reţea cuprinde 22 de agenţii, dintre care 5 în Bucureşti şi 17 situate în cele mai importante oraşe.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//