• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Xerox Romania mizeaza pe companiile cu politici ECO pentru triplarea vanzarilor la hartie reciclata

Xerox Romania mizeaza pe companiile cu politici ECO pentru triplarea vanzarilor la hartie reciclata

Xerox Romania aduce pe piata o gama variata de hartie reciclata, incurajand astfel companiile sa-si puna in practica principiile ECO pentru economisirea resurselor si protejarea mediului inconjurator.

Hartia reciclata de la Xerox poate constitui o alternativa echitabila si ecologica la hartia obisnuita folosita pentru documentele de circulatie interna din cadrul companiei. insa, anumite tipuri de hartie reciclata pot fi folosite si in cazul documentelor oficiale. Astfel, pentru hartia Recycled Supreme, produsa in proportie de 80% din materiale reciclate, gradul de alb – unul dintre principalele criterii de definire a calitatii hartiei – este acelasi ca si in cazul hartiei obisnuite.

In 2008, cererea pentru hartia reciclata a crescut in comparatie cu anul precedent, iar pentru anul viitor compania preconizeaza o crestere semnificativa:

"Multe companii din Romania au politici "verzi" in ceea ce priveste utilizarea hartiei, dar au rezerve cand e vorba sa le implementeze – principalele motive sunt legate de perceptii respectiv de calitatea perceputa a hartiei reciclate si de costul ei", explica Marius Persinaru, Country Manager Xerox Romania si Republica Moldova.
"In realitate, noi putem oferi calitate similara pe produsele reciclate, iar diferentele de pret sunt de aproximativ 11%. Ne asteptam ca anul acesta, fata de anul trecut, sa se tripleze vanzarile pe acest segment", a continuat Marius Persinaru.

In ultimii ani, tot mai multe companii care opereaza in Romania, locale sau filiale ale unor multinationale, au adoptat politici ecologiste sau au derulat proiecte de CSR in directia protectiei mediului. in acest context, consumul de hartie reciclata a crescut, singurele reticente invocate de clienti fiind cele legate de pret si calitate. Portofoliul Xerox Romania raspunde acestor reticente cu produse de calitate si diferente mici de pret.

Din gama de produse pe care Xerox o pune la dispozitie, utilizatorii pot alege intre Recycled Supreme, produsa in proportie de 80% din materiale reciclate si albita printr-o metoda speciala, fara utilizarea agentilor optici, Recycled +, Recycled si Recycled Symphony Colorata produse 100% din materiale reciclate si certificate "Nordic Swan" pentru emisii reduse in procesul de productie si "Blue Angel" pentru protejarea mediului.

Xerox Romania colaboreaza la nivel national cu 3 distribuitori si 33 de reselleri autorizati de la care se pot achizitiona toate aceste tipuri de hartie.

Solutiile Xerox pentru protectia mediului au la baza conceptul numit "The triple bottom line". Conform acestuia, sustenabilitatea nu mai poate fi privita ca un cost suplimentar pentru afacere, ci reprezinta modalitatea de a dezvolta o afacere, adaugand performantelor financiare, potentialul performantelor sociale si de mediu.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//