• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Raportul de Mediu Toshiba 2011 - date despre masurile si initiativele pentru protejarea mediului inconjurator

Raportul de Mediu Toshiba 2011 - date despre masurile si initiativele pentru protejarea mediului inconjurator

Toshiba Corporation (TOKYO:6502) a anuntat publicarea editiei 2011 a Raportului de Mediu al Toshiba Group. Cea mai recenta editie a raportului anual acopera intregul spectru de activtati de mediu de la sfarsitul anului 2010 si initiativele pentru anul 2011, precum si masuri luate ca reactie la cutremurul din Japonia si eforturile de reducere a consumului de energie ale Toshiba Corporation si ale companiilor din grupul Toshiba.

Toshiba Group isi propune sa atinga nivelul minim global de impact asupra mediului inconjurator la nivel de sistem de fabricare prin utilizarea eficienta a resurselor, prin managementul substantelor chimice, prin masuri contra riscurilor de mediu si prin reciclarea produselor care se afla la sfarsitul ciclului de viata.

Toshiba Group a crescut numarul produselor care protejeaza mediul inconjurator (ECP) prin definirea “scopurilor-eco”. Aceste scopuri specifice trebuie sa fie atinse astfel incat sa se obtina cel mai inalt nivel de performanta in protectia mediului si sa certifice produsele care ating aceste tinte in momentul in care sunt lansate drept “ECP”. Aceasta sectiune prezinta rezultatele crearii de produse ECP si beneficiile aduse mediului inconjurator prin  diminuarea impactului asupra mediului, utilizarea responsabila a resurselor si administrarea eficienta a substantelor chimice.

Toshiba Group ofera resurse stabile de energie si lucreaza pentru a incetini schimbarea climatica prin intermediul tehnologiilor cu emisii reduse de carbon. De asemenea, Toshiba Group a sustinut repornirea centralelor termice devastate in urma cutremurului din martie si a contribuit la stabilizarea timpurie a centralei nucleare de la Fukushima Daiichi. In ceea ce priveste constructia unei societati cu emisii reduse de carbon, grupul Toshiba se concentreaza pe crearea unei Comunitati Inteligente care are in vedere aprovizionarea locala cu energie, apa, transport, informatii si infrastructuri de ingrijire medicala.

Toshiba Group face eforturi sustinute pentru a imbunatati managementul ecologic si comunicarea drept “Management verde”, conceptul de baza care include: ecologizarea proceselor , ecologizarea produselor si ecologizearea prin intermediul tehnologiei. Masurile promovate includ politici de baza, structuri de management, cursuri, evaluari, contabilitate de mediu, oferirea de informatii prin intermediul Raportului de mediu si a publicitatii ecologice, comunicarea cu partile implicate si evaluarile externe.

Raportul de protectie a mediului al Toshiba Group pentru anul 2010 a castigat diverse premii in cadrul celei de-a 14-a editie a Environmental Communications Awards, organizata sub auspiciile Ministerului Mediului japonez si in cadrul celui de-al 14-lea Raport de Mediu si Sustenibilitate realizate de Toyo Keizai Inc.

Pentru a contribui la un viitor global sustenabil ca una dintre companiile eco de top, proiectul Viziune asupra Mediului Inconjurator 2050 tinteste sa creasca inzecit eficienta pana la sfarsitul anului 2050 comparativ cu nivelul de la sfarsitul anului 2000.


Pentru a atinge acest obiectiv, Toshiba Group practica managementul ecologic care promoveaza armonia cu planeta si contibuie la creara unor stiluri de viata bazate pe cele trei tipuri de ecologizare: a procesului (productie care tine cont de mediul inconjurator), a produselor (produse care au in vedere protejarea medului), prin tehnologie (energie si tehnologie ecologica) si managementul ecologic care sustine toate celelalte procese.


Toshiba Europe GmbH (TEG) este o filiala detinuta integral de Toshiba Corporation, Tokyo, o corporatie globala cu un istoric de peste 130 de ani. Toshiba este lider mondial si inovator in tehnologia de avangarda si inalta clasa, un producator si marketer diversificat al produselor electrice si electronice care acopera o gama larga: de la sisteme informatice si de comunicatii, produse digitale de consum, aparate electronice si componente, sisteme energetice (inclusiv energia nucleara), sisteme industriale si de infrastructura sociala si electrocasnice.

Cu sediul in Neuss, Germania, TEG este format din patru divizii: Computer Systems, Storage Device Products, Consumer Products si Electronic Systems Operations. Impreuna, aceste divizii furnizeaza solutii intre care computere mobile de top, dar si alte produse si solutii mobile, cum ar fi HDD-uri, DVD-uri, LCD-uri, televizoare si echipamente electronice de birou. Ca sediu central pentru regiunea EMEA, TEG ofera suport si asistenta pentru filialele sale locale. Pentru mai multe informatii despre laptop-urile si accesoriile Toshiba, vizitati Centrul de Presa Toshiba: www.toshiba.eu/presslounge.

Toshiba a fost fondata in anul 1875, iar astazi detine o retea globala de peste 730 de companii, cu peste 204.000 de angajati, iar vanzarile anuale mondiale depasesc suma de 6,2 trillioane de yeni (75 miliarde USD).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//