• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

66% dintre romani incheie tranzactiiile imobiliare fara sprijinul unui agent imobiliar

66% dintre romani incheie tranzactiiile imobiliare fara sprijinul unui agent imobiliar

CENTURY 21 Romania lansează primul studiul naţional despre piaţa de FSBO (For Sale By Owner – vănzarea unei locuinţe direct de către proprietar, fără a apela la serviciile de intermediere sau reprezentare ale unui agent imobiliar) din România.

Studiul a fost realizat de compania Operations Research, pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional format din 800 de respondenţi, cu vârsta cuprinsă între 25-55 ani care au vândut o locuinţă în mediul urban în ultimele 6 luni, prin interviuri telefonice realizate pe baza unui chestionar mixt de culegere de date (întrebări închise şi întrebări deschise). Procentul de eroare de eşantionare este de 4%, la un nivel de încredere de 95%.

Cea mai importantă concluzie a acestui studiu este că serviciile specializate ale unei agenţii imobiliare, în România, nu sunt încă percepute ca fiind relevante, 66% dintre români încheie tranzacţiile fără suportul unui agent imobiliar. Principalele motive pentru care românii aleg să îşi vândă locuinţa pe cont propriu sunt lipsa de încredere în agenţii imobiliari şi convingerea că aceştia nu pot oferi un plus de valoare tranzacţiilor, 95% dintre respondenţii care au efectuat tranzacţia pe cont propriu afirmând că agenţii nu lucrează în interesul lor şi nu sunt bine pregătiţi.

În comparaţie, în Europa Occidentală, Canada şi Statele Unite, clienţii aleg să lucreze prin intermediul unei agenţii imobiliare, într-un procent de peste 90%.

Motivul principal al acestei diferenţe este faptul că majoritatea agenţilor imobiliari români practică preponderent intermedierea, modalitate de vânzare a locuinţei care, în realitate, nu avantajează niciuna dintre cele două părţi implicate, singurul obiectiv al agentului fiind acela de a încheia tranzacţia cât mai rapid pentru a intra în posesia comisionului. S-a ajuns astfel, conform studiului, ca 75% dintre români să creadă că intermedierea este cea mai bună modalitate de a colabora cu un agent imobiliar, fiind, de fapt, singura modalitate pe care o cunosc. „Românii au, în mod greşit, convingerea că în cazul intermedierii, agentul imobiliar reprezintă ambele părţi. De fapt, în procesul de intermediere, singurele interese pe care agentul imobiliar le apără în prezent sunt ale sale. Pentru a face o paralelă, este ca şi cum într-un proces ai fi reprezentat de un procuror, nu de avocat.”, a declarat Cătălin Scripcaru, Preşedinte CENTURY 21 România.

Conform studiului comandat de CENTURY 21 Romănia, odată ce le-a fost explicat procesul de reprezentare (caz în care agentul imobilar reprezintă doar una dintre părţile implicate în tranzacţie), 1 din 4 români a afirmat că îşi doreşte să beneficieze de acest serviciu. “În reţeaua CENTURY 21, reprezentarea este modalitatea firească de a colabora cu clienţii noştri, 90% dintre tranzacţiile încheiate de agenţi desfăşurându-se în aceste condiţii”, a adăugat Cătălin Scripcaru, Preşedinte CENTURY 21 România. Acesta consideră că rezultatele studiului, conform cărora peste jumătate dintre români nu lucrează cu agenţii imobiliare, reprezintă o adevărată oportunitate pentru agenţiile imobiliare care oferă servicii de calitate. Acest aspect este confirmat şi de fragmentarea pieţei imobiliare, per total: 2 din 3 români nu pot să numească o agenţie imobiliară.

“Dacă în perioada de dezvoltare economică, serviciile unui agent imobiliar nu puteau face diferenţa pentru că tranzacţiile se încheiau mult mai uşor, în contextul actual situaţia este diametral opusă. Acest studiu ne arată că aşteptările consumatorilor de servicii imobiliare au crescut iar motivul pentru care nu apelează la agenţi este că nu cred în valoarea adăugată pe care aceştia o pot oferi. Astfel, este un moment oportun de dezvoltare a companiilor imobiliare care oferă servicii de consultanţă în adevăratul sens al cuvântului.”, a declarat Cătălin Scripcaru, Preşedinte CENTURY 21 România.

Century 21 Real Estate LLC este cel mai mare francizor mondial din domeniul imobiliar, furnizând servicii complete de pregătire profesională, gestionare, administrare şi marketing pentru Sistemul CENTURY 21®. Reţeaua este alcătuită din 8.000 de agenţii imobiliare, pentru care lucrează circa 121.000 de specialişti, în 73 de ţări şi teritorii din întreaga lume. Century 21 Real Estate LLC este o filială a Realogy Corporation, SUA.

Reţeaua CENTURY 21 din România cuprinde la ora actuală 6 agenţii deţinute şi operate în mod independent, în Bucureşti, ce oferă servicii imobiliare la standarde internaţionale, precum şi o divizie de cercetare şi evaluări imobiliare.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//